Gå til innhold

Toyofan: Mitt prosjekt, 244 Grp. A style

Ranger emnet


toyofan

Anbefalte innlegg

nice! men er det prob mer på forumet og legge ut om motoren på tanke at BT kan se dette på nette ?

 

 

ikke så lenge bilen ikke går på hvite skilter;)

-1983 Volvo 240, 2,3l 8V Turbo:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=61998

X-1996 Opel Corsa B 1,2l 8V

X-1986 Daihatsu Charade G11 1,0l 6V Turbo (Hugd)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1.2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Kanskje samme problem som en annen kar her på forumet der fullt ladd ikke kom før veldig sent?

 

Hadde du kunne slengt opp en printscreen av en logg, evt hele loggen slik jeg får lastet ned og sett på, Toyo? Interessant å se hvilke verdier din går med osv.

 

har fullt ladd fra 2500 omdr. de som mappet synes bilen var råsterk faktisk, så det kan da ikke være så ille. håper da at han ikke prater shit iogmed at han driver med dette hver dag:)

 

skal se om jeg ikke får scannet inn printen i løpet av helga!

-1983 Volvo 240, 2,3l 8V Turbo:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=61998

X-1996 Opel Corsa B 1,2l 8V

X-1986 Daihatsu Charade G11 1,0l 6V Turbo (Hugd)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ps. jeg har 6 felger med dekk på som ikke er brukanes til noe annet enn burnout. 4 stk 17 toms og 2 stk 16 toms.

 

serr?? jeg stikker innom deg en dag jeg thomas!;)

-1983 Volvo 240, 2,3l 8V Turbo:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=61998

X-1996 Opel Corsa B 1,2l 8V

X-1986 Daihatsu Charade G11 1,0l 6V Turbo (Hugd)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen som skal disse krengingen bak som jeg ble beskylt for å ha??? :P Fine bilder, og utrolig tøff bil. Håper flere forstår at stiv rumpe = dårlig grepp...

 

hehe! ja du sier noe der, men jeg ble litt skuffet over at den krenger så mye egentlig!

lurer på om den har for lange fjærer bak sånn att bilen ikke hviler nok på demperne eller noe, faen jeg klipper dem en dag ass, skulle vært litt lavere bak med tanke på utseende uansett!

-1983 Volvo 240, 2,3l 8V Turbo:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=61998

X-1996 Opel Corsa B 1,2l 8V

X-1986 Daihatsu Charade G11 1,0l 6V Turbo (Hugd)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

278,8HK(205KW)& 372NM ved 1,4KG på drivhjul målt med rototest hos autokvikk. 1,4KG fra 2500 Omdr. gir seg på ca. 6000+ pga kam og innsug.

 

Må si meg fornøyd med hjemme-mekken min jeg:) hoho, nå blir det kjøring;)

 

Lite nm? Jeg synd det var skapelig med nm jeg men.

 

Gratulerer med fin bremsing!

Volvo - Før en drøm, nå en livsstil!

JRRacing

240'n min

- Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...

Her er noen filmklipp fra autosladom arrangert av ford motorsport club norway.

 

min første gang med kjeglekjøring, tok litt tid før jeg fant ut hvordan jeg skulle kjøre mellom dem! haha!

-1983 Volvo 240, 2,3l 8V Turbo:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=61998

X-1996 Opel Corsa B 1,2l 8V

X-1986 Daihatsu Charade G11 1,0l 6V Turbo (Hugd)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår