Bamsemoms Skrevet Januar 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2005 se på de bildene. synes ferrari kunne ha kostet på den bilen blanke/clear glass på blinklynsene. hvorfor sette på orangse glass? FET bil. Siter [V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic [x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black [x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle [x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikoo Skrevet Januar 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2005 Originally posted by CalibR Viss du har sett Enzo Ferrari i Oslo så burde du jammen meg begynne å våkne. Han døde i 1988.. Sikker på at det ikke var Ferrari Enzo du mente? :rolleyes: Ferrari som lager bilen sier at den heter Enzo Ferrari. Den er en av de få biler som har modellbetegnelsen før fabrikanten. Dette er en hyllest til Enzo himself. Ferrari's ord veier tyngre enn ditt her. :D Siter -97 STi3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mistercartman Skrevet Januar 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2005 Tipper folka hos Ferrari blir fornøyde når de er såpass kresne med hvem som får kjøpe Enzo`en, og så går en kjøper til Wescoast customs med bilen :) Siter x Audi 90 -84 2.2E x Vw Golf 2 -87 1.6 Audi 80 1.8cc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dusico Skrevet Januar 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2005 hørt mye rart om kriteriene for å kjøpe, eller bestille den. du må være registrert samler, ha minimum 5? ferrari'er derav f40 og f50 som nevnt. videre må du ha en goldenrettriver som heter max, to barn med to kvinner. alkoholproblemer, svar på aids-gåten, ha hårimplantasjoner, kjørt et milliard- firma i dass minimum 1 gang, og helst ikke ha til til å kjøre enzo'n i det heletatt, så sønnen din kan totalvrake den i en rundkjøring på vei til skolen.... hørte enzo var en smule vrang i sin levetid, dette ligger fortsatt igjen i veggene på fabrikken! Siter - Mazda Mx-5 '99 | Suzuki Swift GTi '87 | [X] Volvo 360 GL x 2 | Nissan Bluebird 2.0 SLX | Opæl Kadett D (for Dritt) | |TeamSideways| Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MazdaPowah Skrevet Januar 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2005 Syns Ferrari har tapt seg veldig de siste årene (utseendemessig), og de tåppah hele driden med Enzo. Styggeste rompa jeg noen gang har sett. Nah.. F40 :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dusico Skrevet Januar 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2005 f40 fikk opp interessen min for biler på barneskolen husker jeg, etter det har det omtrent bare gått i bil...og damer.... Siter - Mazda Mx-5 '99 | Suzuki Swift GTi '87 | [X] Volvo 360 GL x 2 | Nissan Bluebird 2.0 SLX | Opæl Kadett D (for Dritt) | |TeamSideways| Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage Skrevet Januar 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2005 Synes Enzo er stygg jeg. Ser ut som en mygg ellerno, og et rompskip bakfra. Siter x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.) 1991 Nissan Pulsar GTi-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2maz Skrevet Januar 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2005 Vel, direkte stygg synes jeg den ikke er. Men det jeg synes er kulest med den, er at uansett hvormye penger du har, så kan du ikke kjøpe en før Ferrari har tilbudt deg å kjøpe en. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Januar 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2005 Originally posted by 2maz Vel, direkte stygg synes jeg den ikke er. Men det jeg synes er kulest med den, er at uansett hvormye penger du har, så kan du ikke kjøpe en før Ferrari har tilbudt deg å kjøpe en. Ligger endel av de på mobile.de, men jeg vet ikke hvor seriøst det er. Siter • 01 BMW 320Ci • 96 Nissan Primera 1,6 SRi (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwknutn Skrevet Januar 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2005 Det West Coast Custum gjorde med den ble fett da:) Og ang. hvordan skaffe seg en enzo, så var det ferrari folka som bestemte hvem som i det hele tatt skulle få kjøpe en. 399 stk produsert) En "vanlig" ferrari kan da hvilken som helst skaffe seg. Siter 2005 Scania P270 1987 BMW 528i 1985 BMW 535i (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KinG^KaoZ Skrevet Januar 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2005 Mener det faktisk var noe med en kontrakt, som sa at de kunne "kjøpe" bilen tilbake fra eier pga en eller annen grunn. De har gjort det før. F.eks når a & b gjengene herja så kjøpte de tilbake F40èn til en av medlemene fordi de ville ikke at bilen skulle få et gangster image. Eller noe i den duren :D Siter To change is easy, to improve is hard. Mitt galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asim Skrevet Januar 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2005 Originally posted by KinG^KaoZ Mener det faktisk var noe med en kontrakt, som sa at de kunne "kjøpe" bilen tilbake fra eier pga en eller annen grunn. De har gjort det før. F.eks når a & b gjengene herja så kjøpte de tilbake F40èn til en av medlemene fordi de ville ikke at bilen skulle få et gangster image. Eller noe i den duren :D AAAAaaaaaahahahahahahah lol Ja... ferrari fabrikken ville ikke at gangstere skulle kjøre ferrari.. :rolleyes: Det er iiiiiiiiiiiiiiingen gangstere i italia og usa osv osv som kjører ferrari... derfor ferrari kom til norge... for å ta seg av den verdenskjente og univers beryktede a og b gjengen... hahaha :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KinG^KaoZ Skrevet Januar 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2005 Var importøren i norge som kjøpte den tilbake fra et av medlemene etter at de poserte foran bilen på bilder for vg og lignende. Var på nyhetene. :) Siter To change is easy, to improve is hard. Mitt galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
funkes Skrevet Januar 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2005 Vel...det var vel en 348tb om jeg ikke husker feil. Og hvorfor den ble solgt aner jeg ikke. Ingen importør har iallfall rett til å ta tilbake et produkt de har solgt sånn helt plutselig, fordi de ikke liker kunden :) Siter . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikoo Skrevet Januar 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2005 Tror jeg leste i et intervju at La Strada/Ferrari gav han en kjempepris for at han skulle selge bilen tilbake til dem. De kan jo ikke kreve dette, men de kan tilby overpris.. Mener han fikk en feit Mercedes i bytte eller noe slikt. :) (Mye 'mener' og 'tror' her nå, men husker ikke artikkelen ordrett) Siter -97 STi3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg