Magnum_pi Skrevet Januar 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2005 Originally posted by KinG^KaoZ Var importøren i norge som kjøpte den tilbake fra et av medlemene etter at de poserte foran bilen på bilder for vg og lignende. Var på nyhetene. :) Det var Se & Hør. Av en eller annen grunn har jeg en scan av artikkelen på pc'n min... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens Skrevet Januar 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2005 Originally posted by dusico videre må du ha en goldenrettriver som heter max, to barn med to kvinner. alkoholproblemer, svar på aids-gåten, ha hårimplantasjoner, kjørt et milliard- firma i dass minimum 1 gang, og helst ikke ha til til å kjøre enzo'n i det heletatt, så sønnen din kan totalvrake den i en rundkjøring på vei til skolen.... Det kunne vært en god beskrivelse av meg det. Dog er Max en puddel, men likevel. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
funkes Skrevet Januar 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2005 Her er linken til Vg om bilen. Står litt på dagbladet også, men der må man betale for å lese det meste. her og her står det litt. Siter . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CalibR Skrevet Januar 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2005 Originally posted by eirikoo Ferrari som lager bilen sier at den heter Enzo Ferrari. Den er en av de få biler som har modellbetegnelsen før fabrikanten. Dette er en hyllest til Enzo himself. Ferrari's ord veier tyngre enn ditt her. :D Stemmer. Står på siden dems også. Men egentlig er det en ugreie av også media å si at den heter Ferrari Enzo når den heter Enzo Ferrari. Lett å bli forvirra Siter Caution Cloud 40 Hairpin Right 100 Narrows Through Gates And Opens 70 Flat To Finish Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sierraboy Skrevet Januar 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2005 Originally posted by CalibR Viss du har sett Enzo Ferrari i Oslo så burde du jammen meg begynne å våkne. Han døde i 1988.. Sikker på at det ikke var Ferrari Enzo du mente? :rolleyes: Mener ikke ferrari enzo nei, enzo er den eneste ferrarien med modellnavnet før ferrari....:) In your face sucker! Siter McHansen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KinG^KaoZ Skrevet Januar 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2005 Ahh var ikke en F40 nei, men det greiene med å kjøpe tilbake bilen var bare tilfelle med enzo saken så¨vidt jeg husker. De ville ikke at folk skulle få kjøpe den så selge den med en gang til en eller annen rik tulling uten peiling på bil. :D Siter To change is easy, to improve is hard. Mitt galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toyota R Skrevet Januar 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2005 Jeg jobbet som klargjører på la strada på den tiden hvor vi kjøpte tilbake den 348`en til mr. b-gjengen, og den var litt av et syn! Sjøl-sota baklykter, forskjellige felger foran og bak som var kantkjørte, fangerene foran og bak bar sprukket opp da han hadde kjørt ned en fortauskant, noe som også gikk utover skjørtene på bilen, og interiøret burde ha blitt byttet! Luktet så stinky shit så det gikk nesten ikke an å sitte i den med vinduene igjen! Men når alt ble byttet og fikset, og nye skilt kom på den så var den ikke så ille faktisk.. Sinnsykt morsomme biler, men jeg må innrømme at en 355 spider ligger mitt hjerte nærmest! Vet ikke om det er fordi det var den første ferrarien jeg klargjorde eller om det er noe annet.. Men den er endel mindre enn 360, og har den kule looken syntes jeg! Utrolig å se hva folk husker, vet, "vet" og hva noen har liggende på pc`en! Det er moro lesning:) Siter Bråstopp når purken skal stoppe deg, ikke vent på en bussholdeplass eller noe, bare lås hjula!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet Januar 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2005 Originally posted by ToyotaR ...men jeg må innrømme at en 355 spider ligger mitt hjerte nærmest! :):) Kanskje det har noe å gjøre med "siste Ferrari før jåleriet og elektronikken kom inn" (edit: 360 f.eks.) Står mitt hjerte nærmest også :) La Strada lå gangavstand fra leiligheten vår da jeg var liten, "måtte" bare "bråstopp" utenfor lokalene for å titte inn på bilene :) Maseratiene var heller ikke så dumme :eek: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jannis Skrevet Februar 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2005 ferrarien ble kjøpt til bake fra spin yar kahn... som har en 15 års dom på seg... han trenger ikke ferrari på ullersmo... eller? Siter BMW er best! enkelt å greit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet Februar 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2005 Bilen heter faktisk Enzo Ferrari. Ferrari Enzo Ferrari... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2maz Skrevet Februar 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2005 Ferrari Enzo Ferrari... ? Bond, James Bond notin Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bludnik Skrevet Februar 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2005 Viss du har sett Enzo Ferrari i Oslo så burde du jammen meg begynne å våkne. Han døde i 1988.. Sikker på at det ikke var Ferrari Enzo du mente? :rolleyes: Enzo Ferrari er bilen også din tulling... Etter så mye oppstyr Ferrari har gjort med at bilen har modellnavnet FØR fabrikantnavnet så ville man ha trodd at folk har fått det med seg... Bilen er arvtaker etter F50 og refereres også til som F60 og FX, dog det rette navnet er Enzo Ferrari (med z, ikke s som i topic) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet Februar 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2005 ? Bond, James Bond notin Mener å ha lest i nyere utgave av auto motor og sport at heter ikke bare Enzo, men Enzo Ferrari. Blir ikke da hele bilnavnet Ferrari Enzo Ferrari? Eller, samma faen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Februar 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2005 Bilen heter Enzo Ferrari, enkelt og greit. Og den er ikke fet. Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bludnik Skrevet Februar 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2005 Ja... ferrari fabrikken ville ikke at gangstere skulle kjøre ferrari.. :rolleyes: Ferrari er ikke gangster, det er pimp... og det er ikke alle som er like pimp som deg Asim... :) :) :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg