Gå til innhold

Enso Ferrari i Oslo sentrum!!

Ranger emnet

sierraboy

Anbefalte innlegg

• Svar 49
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by dusico

videre må du ha en goldenrettriver som heter max, to barn med to kvinner. alkoholproblemer, svar på aids-gåten,

ha hårimplantasjoner, kjørt et milliard- firma i dass minimum 1 gang, og helst ikke ha til til å kjøre enzo'n i det heletatt, så sønnen din kan totalvrake den i en rundkjøring på vei til skolen....

Det kunne vært en god beskrivelse av meg det. Dog er Max en puddel, men likevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by eirikoo

Ferrari som lager bilen sier at den heter Enzo Ferrari.

Den er en av de få biler som har modellbetegnelsen før fabrikanten.

Dette er en hyllest til Enzo himself.

Ferrari's ord veier tyngre enn ditt her. :D

Stemmer. Står på siden dems også.

Men egentlig er det en ugreie av også media å si at den heter Ferrari Enzo når den heter Enzo Ferrari. Lett å bli forvirra

Caution Cloud 40 Hairpin Right 100 Narrows

Through Gates And Opens 70 Flat To Finish

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by CalibR

Viss du har sett Enzo Ferrari i Oslo så burde du jammen meg begynne å våkne. Han døde i 1988..

Sikker på at det ikke var Ferrari Enzo du mente? :rolleyes:

Mener ikke ferrari enzo nei, enzo er den eneste ferrarien med modellnavnet før ferrari....:) In your face sucker!

McHansen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobbet som klargjører på la strada på den tiden hvor vi kjøpte tilbake den 348`en til mr. b-gjengen, og den var litt av et syn! Sjøl-sota baklykter, forskjellige felger foran og bak som var kantkjørte, fangerene foran og bak bar sprukket opp da han hadde kjørt ned en fortauskant, noe som også gikk utover skjørtene på bilen, og interiøret burde ha blitt byttet! Luktet så stinky shit så det gikk nesten ikke an å sitte i den med vinduene igjen! Men når alt ble byttet og fikset, og nye skilt kom på den så var den ikke så ille faktisk.. Sinnsykt morsomme biler, men jeg må innrømme at en 355 spider ligger mitt hjerte nærmest! Vet ikke om det er fordi det var den første ferrarien jeg klargjorde eller om det er noe annet.. Men den er endel mindre enn 360, og har den kule looken syntes jeg!

Utrolig å se hva folk husker, vet, "vet" og hva noen har liggende på pc`en! Det er moro lesning:)

Bråstopp når purken skal stoppe deg, ikke vent på en bussholdeplass eller noe, bare lås hjula!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by ToyotaR

...men jeg må innrømme at en 355 spider ligger mitt hjerte nærmest!

:):)

Kanskje det har noe å gjøre med "siste Ferrari før jåleriet og elektronikken kom inn" (edit: 360 f.eks.)

Står mitt hjerte nærmest også :)

La Strada lå gangavstand fra leiligheten vår da jeg var liten, "måtte" bare "bråstopp" utenfor lokalene for å titte inn på bilene :) Maseratiene var heller ikke så dumme :eek:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...
Viss du har sett Enzo Ferrari i Oslo så burde du jammen meg begynne å våkne. Han døde i 1988..

Sikker på at det ikke var Ferrari Enzo du mente? :rolleyes:

Enzo Ferrari er bilen også din tulling... Etter så mye oppstyr Ferrari har gjort med at bilen har modellnavnet FØR fabrikantnavnet så ville man ha trodd at folk har fått det med seg...

Bilen er arvtaker etter F50 og refereres også til som F60 og FX, dog det rette navnet er Enzo Ferrari (med z, ikke s som i topic)

Lenke til kommentar
Del på andre sider