Gå til innhold

Hva har du gjort med bilen hittil i vinter?

Ranger emnet

M3ess/nos

Anbefalte innlegg

• Svar 64
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

jaja,siden ingen andre har svart her,så kan jo jeg gjøre det.. ikke at bilen min har blitt no særlig "råere",men... ;)

har montert Ractive åpent luftfilter, H&R 40mm senkesett og Greddy Type S dumpventil og VDO turbotrykksmåler.

har planer om å kjøpe styling også,som skal monteres før sommeren.

3" eksos m/downpipe, Intercooler, Chip, Koni dempere og 17" eller 18" hjul, står også på ønskelista... hadde man bare hatt penger... *sukk* :rolleyes:

snow junkie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har ikke fått *gjort* så mye enda, men det kommer, og her er litt av listen: Har fått nye skjermbreddere, vært på forstillingskontroll, shoppa felger, skal lakkere, skal få fatt i styling til bakfanger + evt. foran, trimme litt (eksos, apc, luftfilter), har planer om å slenge inn en bestilling på speedparts.se (vil ha nye bremser)

Det var vel det meste.. vet ikke om alt blir gjennomført, men lakkering+styling står høyt i kurs..:)

mvh oddi

Saab 900 snurrbo cab solgt! :( :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sette på Eibach senkefjærer og muligens også Bilstein dempere.

Men fjærene er vel ganske sikkert at skal på til våren.

Har litt lyst på Supersprint effekt potte og, men det får jeg kanskje vente med

til neste år slik at jeg har noe å gjøre da også. ;)

mvh Andy

2002 BMW 320Ci M-Sport (til salgs)

www.alfa156.net // www.evo.no || www.andycam.no \\ www.98super.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har montert greddy turbo kit,greddy dumpventil, eksos og hks turbotimer type 01,sparco stoler, nytt sterioanlegg.

intercooler skal være på plass innen slutten av februar,

fultjusterbare coilovers er et stort neste ønske,bilen er ikke bra å kjøre med senkinga jeg har nå....

1992 skyline R32

1994 s13 gpsports driftebil

x1992 mazda mx5 turbo

x1991 nissan 200sx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg snur litt på det og sier som så at:

Hva har bilen din gjort med deg?!?

Og svaret er at nå orker jeg faen meg snart ikke å jobbe hver eneste helvetes svartsvidde forbanna bidige dag hver eneste måned lenger bare for å få råd til alt det jeg M Å få gjort med bilen før sommeren slik at jeg kan sette fra meg doningen, snu meg og tenke "Sånn ja..nå er jeg fornøyd.."

Og fornøyd det blir man jo som kjent aldri, så hvem er det jeg prøver å lure?!? Men.. Åhhhh som jeg gleder meg

(Hoppe opp og ned og klappe febrilsk i hendene)

hapyhappy

Jostein Lillebø aka Drift Addict

Lenke til kommentar
Del på andre sider