Gå til innhold

Hva har du gjort med bilen hittil i vinter?

Ranger emnet

M3ess/nos

Anbefalte innlegg

Originally posted by Anabole_Poloider

Jeg snur litt på det og sier som så at:

Hva har bilen din gjort med deg?!?

Og svaret er at nå orker jeg faen meg snart ikke å jobbe hver eneste helvetes svartsvidde forbanna bidige dag hver eneste måned lenger bare for å få råd til alt det jeg M Å få gjort med bilen før sommeren slik at jeg kan sette fra meg doningen, snu meg og tenke "Sånn ja..nå er jeg fornøyd.."

Og fornøyd det blir man jo som kjent aldri, så hvem er det jeg prøver å lure?!? Men.. Åhhhh som jeg gleder meg

(Hoppe opp og ned og klappe febrilsk i hendene)

hapyhappy

Jeg synes du kan jobbe litt til slik at du får "litt" deler tilovers jeg... :D

Til posten ellers.... det er kun januar så vinteren er på langt nær over...

Har for mange biler....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 64
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

og bil nr 2 er det jo også gjort en del karosseri modifikasjoner.

taksenka, fet frontrute som ser ut som den er knust og skal dette ut hvert øyeblikk og endel heftige bulker rund baut som ble laget etter nøye å ha beregnet at dette vil senke luftmotstanden drastisk.

-Mazda 323 GTR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja siden jeg er av typen all show snart råd til goo så har jeg

Hivi på noe 60MM jamex senkefjærer

Dobbel fast vinge

Montert inn LCD skjerm og Ps2

Effektanlegg

Ellers et Momo ratt + en momo girkule og bygd om endel av dash bordet.

I og med at alle andre har skrevet hva de skal gjøre for vel jeg også

Det blir litt dekor, lystgass(når jeg vinner i lotto) ny bakfanger, takspoiler, en chip og muligens nye vintertøfler å noe sportstoler. Skal også bygge om anlegget, er så sinsykt trang med 3 12" og en 10" + 3 forsterkere og et ekstra batterin baki e-36 sedanen.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GReddy turbo timer, GReddy dump ventiler. Har bestilt Greddy eksos, og skal ha ventilerte bremseskiver og bedre klosser strax.

alt fra http://www.crazytuning.com , som btw har en meget bra service, og oppført seg proforsjonelle hele veien.

Har ordnet en liten modifisering av antenna, og fiksa noen slite deler som var ferdige når jeg kjøpte bilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vinteren er jo ikke over enda :D

Jeg skal besøke Crazytuning om ikke så alt for lenge, men hva som skal gjøres er ikke helt 100% avklart enda...De har ihvertfall en GReddy E-01 som ligger å venter på meg..

Ting som forhåpentligvis skal skje er:

3" downpipe og eksos

Høydejusterbart understell

Ny clutch

Har masse planer , men det er så teit å skrive det her hvis det aldri blir gjort... Jeg vil ikke bli beskyldt for bare å ha det i kjeften :D

Don`t fool with the old school

Corolla KE25 prosjekttråd

Lenke til kommentar
Del på andre sider