Gå til innhold

Hva har du gjort med bilen hittil i vinter?

Ranger emnet


M3ess/nos

Anbefalte innlegg

Jeg har kjøpt konebil, plukket ned i atomer, skiftet hele forstillingen, skiftet front, en dør og bakluke. Hellakkert den, skiftet interiør og satt i bakseter. Kjøpt tre delebiler, ny motor til pv'n, ny motor til konebilen og nye felger/dekk til konebilen og renaulten. I tillegg har jeg rast motoren i turbo-øsa(2bar var litt drøyt ja:rolleyes: ) og skifta interiør i den. Og så har jeg slitt ut fire rallypigg, og kjøpt åtte nye.

'93 mercedes 320TE

'03 peugeot 206sw

'68 white M6

'64 amazon HGV

osv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 64
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by suggen

Jeg har kjøpt konebil, plukket ned i atomer, skiftet hele forstillingen, skiftet front, en dør og bakluke. Hellakkert den, skiftet interiør og satt i bakseter. Kjøpt tre delebiler, ny motor til pv'n, ny motor til konebilen og nye felger/dekk til konebilen og renaulten. I tillegg har jeg rast motoren i turbo-øsa(2bar var litt drøyt ja:rolleyes: ) og skifta interiør i den. Og så har jeg slitt ut fire rallypigg, og kjøpt åtte nye.

 

hehe... begivenhets rik vinter :D

 

har du US-mod av en volvo??

 

er fete de lyktene.... har litt lyst på sånne *sikle*

-1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil)

-1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by HemiCuda

 

hehe... begivenhets rik vinter :D

 

har du US-mod av en volvo??

 

er fete de lyktene.... har litt lyst på sånne *sikle*

 

Volvo huggeren tar bare 2000kr for nye usa lykter(!)

Jeg ble meget overrasket, etter å ha betalt 1000kr for brukte :/

 

Hadde jeg visst prisen var så billig, ahdde jeg seff kjøpt nye.

 

jeg koblet relè til det innerste paret, for å ikke overbelaste hovedlys relèet.

 

Jeg synest USA lyktene lyser som fan! har dem på min 1980 242DL som jeg får 230et i snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

90 modellen 240usa har de samme lyktene som europa-modellen, bare med plastglass istedenfor. Det er bare de gamle 240'ene som har fire små lykter... De med plastglass er ettertraktet i rally pga. vekten og at de ikke knuser så lett, men biltilsynet synes ikke noe særlig om dem.

'93 mercedes 320TE

'03 peugeot 206sw

'68 white M6

'64 amazon HGV

osv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by suggen

90 modellen 240usa har de samme lyktene som europa-modellen, bare med plastglass istedenfor. Det er bare de gamle 240'ene som har fire små lykter... De med plastglass er ettertraktet i rally pga. vekten og at de ikke knuser så lett, men biltilsynet synes ikke noe særlig om dem.

 

ok...

 

da erdet de GAMLE US lyktene som er fine og helst med snute panser

-1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil)

-1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by DaButcher

 

Volvo huggeren tar bare 2000kr for nye usa lykter(!)

Jeg ble meget overrasket, etter å ha betalt 1000kr for brukte :/

 

Hadde jeg visst prisen var så billig, ahdde jeg seff kjøpt nye.

 

jeg koblet relè til det innerste paret, for å ikke overbelaste hovedlys relèet.

 

Jeg synest USA lyktene lyser som fan! har dem på min 1980 242DL som jeg får 230et i snart.

 

2000??? ikke galen pris det....

 

jeg må overleve med B21'en min jeg, ble litt sur her en dag... ble flist av en BMW 5-serie..... MÅ ha større motor så snart lommeboken min tåler det, helst Turbo :D

-1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil)

-1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Otto von Bismarck

Har strammet bakre støtdempere (det sa klikk-klakk til å begynne med, så ble det til klinketiklank), byttet halvgiver (fikk motorstans over store deler av østlandet når jeg minst ventet det). Dessuten har jeg vasket bilen, gulvmattene og desinfisert meg selv.

 

 

hahhahahahaahah....... lol lol lol

 

Du får sagt det otto..... Må si innleggene dine er hysterisk morsomme med en seriøs undertone. Gleder meg like mye hver gang til å lese noen av dine innlegg hehehe

 

Sorry for avsporing..... Now Back to topic.... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greddy turbokit T8834D

Cosum made manifold

Turbotimer (med 201m, 402m og 0-100km/t og 0-200km/t måling)

Greddy 52 mm målere (olje- vann- eksostemp, olje- bensintrykk)

profec e01 boostcontroller (med turbotrykksmåler)

e management (piggyback)

1600 cc dyser

Costum made alu radiator

Costum made IC

Mazda Rx-7 SP racingbremser

Tower strut bar foran

modifisert fuel rail

rx-7 frontseter

lakkert motorrom

relokalisert 2 seriekoblede dumpventiler

nye foringer bakstilling

polert turbo og dynamo

lakkert reimhjul og bremser

nye reimer

alle rutene nye -mørk tonet

tettet baklyktene og ordnet stereo

relokalisert oljefilter

Alle væsker nye

manuell girkasse fra Holden (T-56)

 

 

Meste kjøpt av http://www.Crazytuning.com som også skal få koble litt.

Disse gutta har tatt et 7 milsteg innen tuning i Norge. Meget seriøse!!

Alt er så enkelt- bolt on. Min bil er det få deler til så det blir mye modding.

RE-Amemiya ---- ROY-Hva med meg a

3 rotor power

1986 Rx7 Drifter (FD motor)

1993 Mazda 323 GTR

1990 JC Cosmo 20B

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår