Gå til innhold

Hva har du gjort med bilen hittil i vinter?

Ranger emnet

M3ess/nos

Anbefalte innlegg

Originally posted by suggen

Jeg har kjøpt konebil, plukket ned i atomer, skiftet hele forstillingen, skiftet front, en dør og bakluke. Hellakkert den, skiftet interiør og satt i bakseter. Kjøpt tre delebiler, ny motor til pv'n, ny motor til konebilen og nye felger/dekk til konebilen og renaulten. I tillegg har jeg rast motoren i turbo-øsa(2bar var litt drøyt ja:rolleyes: ) og skifta interiør i den. Og så har jeg slitt ut fire rallypigg, og kjøpt åtte nye.

Er den turbobilen din en sølvgrå stasjonsvogn?

-x 1988 Ford Sierra Cosworth

-x 1991 Mazda 323

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 64
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har satt på effektanlegg (Ractive), montert neon innvendig (Mobilsentrum :D), montert Indiglow skiver (Eurolite), og snart kommer høydejusterbart fra H&R (30-70mm), DC-Sports 4-1 grenrør, Projector lykter, Wings West kit, Altezza baklykter..

92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler.

..:: Honda Power ::..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

i vinter har bilen gjennomgått en del:

Vi ribba den helt innvendig --> tok ut alle tepper, seter og sånn.. la opp kabler til anlegg ordentlig,,fikk rydda opp litt der :)

Kjøpt GTI seter, sorte tepper og gjort det litt mere cosy inni :D hehe

eller så er downforcer til bakfanger kjøpt.

jetta front er skaffet for ei stund siden..

nå gjennstår litt lakkering som jeg håper og få unnagjort snart...

må få fiksa no motormessig og..den jukser når den blir varm..går på nesten 2000 omdreininger på tomgang noen ganger..og den soter bak.. kjiipe saker men men..ekke akkuratt en ny bil, så litt "problemer" må man regne med...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

satt tilbake orginal chip og dyser. Satt boost return til friluft og satt på to luftfilter på g-laderen. Satt tilbake Jabba chippen og større dyser og byttet termostat slik at 1,3L ikke bruker over 1,5L på mila lenger. Tannreim driften av laderen kommer på plass rundt påske tider. Ikke noe vits i å kjøre med mer effekt på vintern. 125 hk på hjula i en bil som veier 830 kg er vanskelig nok å kjøre med som det er 150-160 på hjula er nok litt for mye av det gode

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vippet mellom å selge eller beholde rs 2000, men kom frem til dette: Jeg bygger på bilen MEN den er fortsatt til salgs...prisen vurderes fortløpende etter påkost.

Dette blir gjort i vinter:

Ribbes for ALT av tepper matter stoff i kupen

Lakkering inne/ute

Sveise dempertårn foran, brannvegg, bur, watt-link, 4-link fester, bygge om til fjærbein bak.

Dette skal monteres:

2st. Evo2 Sparco stoler, sparco 4-PUNG seler, sparco sparkeplate, sparcogirkule, sparcoratt, sparco panser og bagasjelokk låser, carbon dørtrekk plater, alu bensintank med catchtank, 2st. hovedstømsbrytere,

Av dette mangler jeg nå:

Carboplater til dørtrekk, fjærbein bak, alu bensintank.

Turbo2..

post-595-13804850827881_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrudd den i biter....

Raste motor i høst, bytta den i bakgården.....

Så raste turboen da ny frisk motor gjorde at ladetrykket gikk fra 1,0 til 1,4....

Så nå står motoren i deler og venter på STOR turbo....

Har en følelse av at jeg begynner å få liten tid, selv om modifiseringene bare tar noen timer....

Om tiden rekker blir det vel satt på noen stabstag,sinterclutch, og litt smådall.

Må bare få eu-godkjent kjerra først, og jeg vet ikke helt hvordan det skal foregå. Enten bygge tilbake til orginal og vise den eller ta det på "telefon" og gi noen et par spenn for å godkjenne den....

Er kjedelig å bytte motor og alt mulig driiit nå om vintern bare for å få den godkjent.... det løser seg vel... :)

83 Golf Mk2 Powered by VW Motorsport

83 80 Turbo Quattro

86 80 Quattro GTE

"There is no replacement for turbocharged displacement"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har/driver på og monterer Komplett Rockford Fosgate demobilanlegg og skal antagelig til helga lakkere bilen helt ned og fjerne katalysatorene.

07 Land Rover Discovery 3, 22" edition ;)

94 Audi RS2

77 Volvo 242 TIC prosjekt, håper på 450++

98 Beneteau Ombrine 700 daycruiser

08 Ski-Doo MXZ 600 X-RS Pro Open

Lenke til kommentar
Del på andre sider