Beamen Skrevet Januar 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2005 Bilforumet henger lenge etter når det gjelder alt egentlig, men jeg tenkte jeg skulle gi dere noe nytt som er bare på et annet forum akuratt nå, som jeg skal poste linken til videon på også... Videoen av Marko sin Supra MKIV - 1520 RWHP. Street legal, full vekt, alt "utstyret" som kom i bilen da den var ny er i den enna, A/C osv. Ble kjørt 5000miles i sommer, så den blir brukt :) Sitter en SP400 (modda TH400) kasse i den. Kjørte 8.45 @ 162MPH på quartermilen og dette var med betydlig mindre effekt, rundt 1250 på bakhula, skal blir morsom å se hva den klarer nå. 7sec street legal Supra?? :) Er bare å si takk til Larry @ Sound Performance for at han sente meg denne videon personlig over mail. HER *NY LINK* http://home.no/qb12/marko1520whp.mov http://www.sound-performance.com Kos dere, Vilhelm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mads` Skrevet Januar 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2005 1520 var jo "okey" :rolleyes: :D Siter Audi RS2 x Opel Ascona C C20XE x Opel Ascona C 16SH x Suzuki 413 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet Januar 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2005 Ligger den noen andre steder? Båndbredda di var oppbrukt :( Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Supraguy Skrevet Januar 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2005 Må se film!:( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jackpot Skrevet Januar 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2005 Denne brukeren har nådd den daglige grensen for overføring av data.Siden er midlertidig utilgjengelig, vennligst prøv igjen senere. This user has reached his transfer quota for today. The website is temporary unavailable. . :( Siter '01 E39 530DAT '95 mondeo sedan www.fordmondeo.org www.mondy.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arctos Skrevet Januar 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2005 ikke mindre en 1520 altså;) Siter 99` Lupo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beamen Skrevet Januar 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2005 Den funker nå ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Supraguy Skrevet Januar 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2005 Sykt!!! Ville likt og sett den på gata.:eek: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg