Kebab gud Skrevet Januar 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2005 F1-arkitekt med plan for Rudskogen "Herman Tilke, mannen bak de nye F1-banene i Shanghai, Bahrain, Malaysia og mange andre steder, har utarbeidet en plan for en internasjonal bane på Rudskogen. Nå ønsker Harald Huysman tippemidler for å sette i gang byggingen" http://www.bilnorge.no/vis_artikkel.php3?aid=24288&tid=2 Mitt problem med dette.. banen blir stengt i 1-2 år (med norske arbeidere 3-4år) Det er ingen serier som har sagt seg villig til å kjøre på en slik bane i norge.. STCC droppet jo ACR til fordel for våler .. så det der er overkill for de.. F1 følger øl reklamen.. DTM følger varmen osv osv men ellers... Hell ye! er bare synd vi bor i norge og dette aldrig kommer til å bli en virkelighet og jeg ser en sykt lang strekke .. det er gull! en bra bane må ha en sykt lang strekke for å gjevne ut løpene mellom tyskere/japanere og resten av verden... Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drturbo Skrevet Januar 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2005 Kjører gjerne Ascona'n min på F1 bane, hvis ingen andre vil.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janniZ Skrevet Januar 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2005 Så er planen å fjerne godsvingen!!!! måtte huysmann brenne!:mad: :mad: Men er vel ingen fare for at dette blir gjennomført... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebab gud Skrevet Januar 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2005 en ting som slo meg ... banen er i 3 deler ... så egentlig så kan man ha 3 små bane ... det er jo konge på gatebil da ! 1bane til drifting.. 1bane til gud og en hverman 1bane til de som bare vil prøve å komme seg rasket rundt.... det er jo ... FANTASTISK! Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syrre Skrevet Januar 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2005 Originally posted by janniZ Så er planen å fjerne godsvingen!!!! måtte huysmann brenne!:mad: :mad: Men er vel ingen fare for at dette blir gjennomført... på kartet er det jo tegnet opp minst et par nye "godsvinger" slik jeg ser det :) uans om det blir noe el ikke er det jo utrolig bra at vi i det minste har en kar som huysman Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet Januar 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2005 fortvil ikke :D kommer bane på eggemoen om noen år :) Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Januar 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2005 Den originale langsvingen blir kanskje fjerna men hva gjør det når man får 3 nye?? Var noen driftingvennlige kurvekombinasjoner der å så jeg :D Håper virkelig dette blir noe av! Huysmann rocker Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebab gud Skrevet Januar 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2005 en ting.... De røde er jo nydelige :P (laaaaange strekker er fin fint) de blå områdene er jo fantastiske driftområder :P den grønne er jo genial sving .. (Breeeeeeeei) Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FlyingVeeVee Skrevet Januar 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2005 Dette her ser jo meget bra ut... Men 70 mill. i tippemidler kan bli vanskelig å få i havn... Vi vet jo hvordan Norge ser på motorsport... Så lenge det ikke er ski eller fotball/håndball får det nesten ikke støtte... Håper det går though... Siter UTSOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jackpot Skrevet Januar 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2005 Står en artikkel om dette i Sarpsborg Arbeiderblad idag! (28.01.) :) Siter '01 E39 530DAT '95 mondeo sedan www.fordmondeo.org www.mondy.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg