slayer Skrevet Januar 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2005 Når man levere salgsmeldingene på Biltilsynet, får man da vognkortet med en gang? Jeg har tatt opp lån i Elcon og da må dem ha kopi av vognkortet i mitt navn før de overfører penger til selger. Har ikke handlet bil på denne måten før så derfor lurer jeg.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet Januar 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2005 En kjapp telefon til biltilsynet gir deg det svaret, men siden du ikke gidder det så kan jeg si hva jeg tror :D :D Jeg mener å huske at man får nytt i posten. Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slayer Skrevet Januar 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2005 Originally posted by CrZy_T En kjapp telefon til biltilsynet gir deg det svaret, men siden du ikke gidder det så kan jeg si hva jeg tror :D :D Jeg mener å huske at man får nytt i posten. Gidder ikke å betale 13kr i min for noe jeg kan få svar på her, man får ihvertfall nytt i posten når man SENDER inn salgsmeldingene, men får jeg vognkortet når jeg levere salgsmeldingene i skranken på Biltilsynet.. Det er det stor spørsmålet.. :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2maz Skrevet Januar 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2005 Tror ikke det går an å levere inn salgsmelding i skranken. De har jo en egen postkasse til det på biltilsynet. Vognkoret må jo lages, og det tror jeg ikke de lager med en gang du vifter med salgsmeldingen. Det tok en uke før jeg fikk mitt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slayer Skrevet Januar 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2005 Originally posted by 2maz Tror ikke det går an å levere inn salgsmelding i skranken. De har jo en egen postkasse til det på biltilsynet. Vognkoret må jo lages, og det tror jeg ikke de lager med en gang du vifter med salgsmeldingen. Det tok en uke før jeg fikk mitt. Nå har jeg fått greie på at man får vognkortet med engang, er jo ikke så mye å lage da, alt ligger vel inne i systemet. Og omregistreringen er ok. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsa Skrevet Januar 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2005 Har alltid betalt omregistreringen på biltilsynet på mine biler, da har jeg fått vognkort med engang. Siter `93 Sierra 2,0i clx (For tiden med ett stort hull i motoren) 2005 - Opel Movano 2,5 CDTi Aut. Mottatt 25 Juli- 05. x `01 Citroen Jumper "Den Franske Baguetten" --> Solgt x `87 Sierra 2,0 --> Solgt x `90 Sierra 2,0 --> Vraket/spiker x `01 vw LT 35 --> Solgt/firma x `93 Golf 1,8 ---> Solgt x `84 340 ---> Vraket/spiker x `87 626 ---> Solgt x `84 929 ---> Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slayer Skrevet Januar 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2005 Originally posted by Larsa Har alltid betalt omregistreringen på biltilsynet på mine biler, da har jeg fått vognkort med engang. Jepp så da er egentlig alt i orden, slagsmeldingene er udertegnet og klare, og jeg har kvittering på betalt omregistrering, så vognkortet får jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mainiac Skrevet Januar 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2005 som mein bruder Larsa sier fikk jeg vognkortet mens jeg stod der.. leverte salgsmeld. i skranken of fikk nytt vognkort med bilen i mitt navn :D Siter hmmm... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golk killer Skrevet Januar 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2005 du får vognkortet men de sender faktisk ut et til til deg etter en stund! noe nytt de har begynnt med! Siter :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jødahl Skrevet Januar 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2005 Du får regning i posten, så får du vognkortet når det er betalt. I posten! Siter 92 BMW 325i 94 VW Golf 1,8S [x] 01 Subaru impreza WRX [x] 92 BMW 318is [x] 87 BMW M3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slayer Skrevet Januar 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2005 Originally posted by jødahl Du får regning i posten, så får du vognkortet når det er betalt. I posten! Nei............Jeg møtte opp med slagsmelding og kvittering for betalt omregistrering, fikk vognkortet med engang. Du får regning i posten hvis du SENDER inn salgsmeldingen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jødahl Skrevet Januar 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2005 ok, da gir jeg med! ;) Jeg fikk det i posten på den måten sjø:D Men har henta det på biltilsynet en gang før. Siter 92 BMW 325i 94 VW Golf 1,8S [x] 01 Subaru impreza WRX [x] 92 BMW 318is [x] 87 BMW M3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slayer Skrevet Januar 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2005 Originally posted by jødahl ok, da gir jeg med! ;) Jeg fikk det i posten på den måten sjø:D Men har henta det på biltilsynet en gang før. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg