fillern Skrevet Januar 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2005 Fikk meg en kjedelig overraskelse når jeg var ute og kjørte i går. Jeg tråkket litt på i 5.gir da kløtsj'en begynte å slure. Så nå er det forsiktig tråkk på gasspedalen til jeg får ny. Bestilte meg ny idag. Performance-kløtsj og aluminiums svinghjul. Og jeg som ikke hadde tenkt å skifte dette før til sommeren sammen med nytt turbokitt. Men men mindre å skru på da. ;) Noen som kjører med lettere svinghjul på A4'en her? Blir det noe bedre respons? Siter - Skoda diesel 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breisladdern Skrevet Januar 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2005 sikker på at clutchen er gåen da? at det ikke er noe justering av noe slag som kan hjelpe deg fram til sommeren? Siter O-1999 VW Passat 4Motion. O-1989 E34 535. prosjekt. x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fillern Skrevet Januar 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2005 Er nok klutsj-lamellene som begynner å svikte ja. Så det går nok ikke å fikse med noe justeringer dessverre. Bilen er jo trimmet litt fra før så den har jo en god del mer dreiemoment en orginalt. Har jo kjørt ganske langt med trimmet bil så det var nok bare et spørmål om tid før klutsj'en sa takk for seg. Blir sikkert greit å få på ny klutsj og alu-svinghjul da. Lettere svinghjul gjør jo at motoren kommer fortere opp i turtall, og det hjelper nok på responsen tenker jeg. Blir jo morsomt det. :D Og så er jo det klart til det nye turbokitet som kommer til sommeren. Så dette blir nok greit likevel. :) Siter - Skoda diesel 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.