Gå til innhold

Har satt sammen et anlegg, trenger forslag og synspunkter

Ranger emnet

pilzner

Anbefalte innlegg

Originally posted by Zetec

Det er fordi dere hører ikke om de som har problemer, men det gjør vi, for det er ofte til oss de kommer når de skal ha hjelp til RF-Forsterkeren sin, eller hva det skulle være, om det er feil, problemer med montering osv, spiller forsåvidt ingen rolle, men som sagt, de kommer til oss og maser.

Hvorfor skulle vi i det hele tatt ofre det en tanke å tilby gratis hjelp til folk som kjøper bilstereoen sin i utlandet?

Ser jo til stadighet folk på forumet her som har kjøpt bilstereo en eller annen plass uten å få hjelp, så spør de her istedet. Vel og merke uten å komme så mye lenger med det.

jeg er da ganske sikker på at det er andre måter å løse problemer på enn å springe til nærmeste bilstereo-forhandler, og for min del er det bedre å betale halv pris og få et eventuelt problem som kan fikses for en LANGT mindre sum penger enn det jeg måtte ha betalt for de samme produktene i norge. Min mening...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by isak

jeg er da ganske sikker på at det er andre måter å løse problemer på enn å springe til nærmeste bilstereo-forhandler, og for min del er det bedre å betale halv pris og få et eventuelt problem som kan fikses for en LANGT mindre sum penger enn det jeg måtte ha betalt for de samme produktene i norge. Min mening...

Ja, du får jo se hvor langt du kommer med å betale 6-700kr timen hos en forhandler. Istedet for å få hjelpen gratis.

Og halv pris er å ta hardt i, da vet jeg i såfall ikke hvor du handler i Norge.

2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift
2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For min del er det en meget enkel grunn til hvorfor jeg ikke handler på mb. Flytter en kapital ut av landet på den måten, i store eller små kvanta over lengre tid, så slår det bare tilbake på oss selv. Mange bekker små...

Derfor er det av prinsipp jeg ikke handler fra utlandet. Unntaket er om det ikke finnes forhandlere her av det jeg er ute etter.

Dessuten så har jeg sett at det går an å deale ganske bra her i landet også samt at en får god hjelp ved å handle hos den lokale versjonen av Ståle Krapyl :D (For de som husker Øystein Sundes ode til HiFi Centeret i Oslo)

Ut på tur - signatur...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Zetec

Ja, du får jo se hvor langt du kommer med å betale 6-700kr timen hos en forhandler. Istedet for å få hjelpen gratis.

Og halv pris er å ta hardt i, da vet jeg i såfall ikke hvor du handler i Norge.

jada, du har sikkert rett, har vel egentlig ikke så mye jeg skulle ha sagt ettersom jeg er en bilstereo-spjæling på 16 som bare så vidt har starta med montering av et mindre avansert/kostbart anlegg... Men da jeg kom over denne siden med såpass lave priser begynnte jeg å lure på om det var for godt til å være sant, noe som det er svært blandede meninger her om... :anger:

Lenke til kommentar
Del på andre sider