Gå til innhold

Volvo 240

Ranger emnet

Skimmy

Anbefalte innlegg

Da kjøpte jeg meg en 1985 Volvo 240 b23! bilen er krutego og jeg er fornøyd! det er masse crom på bilen og det hater jeg! så vist noen har svarte lister og svarte dørhandtak så er jeg veldig intrisert! noen som har ratt og litt tøffere stoler er jeg også intrisert! det som er gjort med bilen er. sota baklys, sota sideblik, fjærnet cromskjermbreddere, en eller annen volvo spoiler

det som skal gjøres er: senking. 16" hvite felger. svarte lister. laksetrapp i bakruta(vist noen har så kjøper jeg), soting av ruter, 3" eksos, dobbelt webere og kvasskam( vist noen har så er jeg intrisert!)

Noen bilder av bilen. før jeg kjøpte den!

P1010010.JPG

P1010011.JPG

P1010012.JPG

P1010013.JPG

P1010014.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Grattis med ny bil....:D

Får ikke orginale svarte dørhåndtak.....

Er det strømmpesota baklykter??

"81 Volvo 242 - Prosjekt

"82 Volvo 760 GLE - Bruksbil

"86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne)

"84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den)

"86 Volvo 240 GLE stv (delebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er nok lakka ja......strøømpesoting er stygt,men bra på den måten at man rive dem av hvis man blir stoppa....skjedde med kompisen min sin bmw.....sku sett trynet på poltimannen når vi reiv av....hahahah...tror det var første gangen han så no sånt..:D

"81 Volvo 242 - Prosjekt

"86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Skimmy

Hehe. er ikke så fint nei.. var bare for og prøve:P tenkte å bruke sånn soting spray på innsia av glasse. blir kanskje bra da. så kan jeg si det er "orginalt" :P hehe

'

Ska du sote på innsida så vil jeg anbefale deg å ha et extra par glass liggenede hvis du skulle bli stoppa å må på visning.....

Kna jeg spørre hvor mye du ga for bilen??

Hvor langt har den gått?

"81 Volvo 242 - Prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Hayabuza

det er bare å teipe håndtakene. ser bra ut og enkelt.

jeg har sorte lister. mangler en list på bakdør men den kan du sikkert låne på ubestemt tid fra en fin bil på en eller annen parkeringsplass... 500kr

:anger:

- Volvo V70 2,4D 130HK 2004

x VW Touran Trend. 1,9TDi 2005 Solgt

x Volvo 940 B230FK 1997 Solgt

x Volvo 740 B230F 1991 Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider