Gå til innhold

Volvo 240

Ranger emnet

Skimmy

Anbefalte innlegg

Originally posted by Mambo

90' og nyere har svarte håndtak vist noen ikke har sagt det før

Nesten alle. Ingen regler uten unntak;) Fattern kjøpte en 91 modell med chrome dørhåndtak, nei de har ikke vært byttet. Ringnes AS som har eid den siden den var ny, men restlager hadde de sikkert;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Tenkte jeg skulle oppdatere litt.. har gjort litt med bilen siden jeg fikk den. det er ikke så masse men

IMGP6063.jpg

har ribba litt inni.. fordi jævla drit cupevifta rauk.. og må bort med alt.. dritt!

IMGP6077.jpg

prøvde med gammel 1000 meterene nede.. litt for store. skal få tak i mindre 4kant tåkelys og ha der nede.. alt er ferdig opplagt av forje eier

IMGP6074.jpg

heiv på runde 1000 metere og "øyenlokk"

IMGP6071.jpg

teste dem nede.. såg najst ut:P

IMGP6082.jpg

mye lettere og jobbe når stolene er tatt ut

IMGP6087.jpg

soting av ruten.. anbefalest å ikke sote rutene i -20grader;) vart ikke så værst

IMGP6091.jpg

laga hatthylla!

IMGP6105.jpg

IMGP6107.jpg

vart kanon tøft.. skal grått stoff i hatthylla.. 3" bassrefels. 10" sub og 6x9".. har 12" pioneer 800w i bagasjerommet og 6" rockfordfosgate framdøren. og 4x1" sattelitta i dash.. har grønne neonlys inni. er jo 2" orginalt også har jeg søtte på 3.5" eksospotte. har bestilt 45mm Lesjöfors fjære.

bilen blir rå! IMGP6081.jpg

hiver med racing girkula jeg laga.. ser finere ut i virkligheten. er laget av alu. skal kappe girstanga og fjærne den revers sperra.. bare håpe å ikke kjøre i fart og hive den i revers:P hehe. er lett og fjærne

Lenke til kommentar
Del på andre sider