Gå til innhold

Morsomm VG artikkel med en BMW M3

Ranger emnet

bmwknutn

Anbefalte innlegg

nå vet ikke jeg hvor godt kjent det er borte i sverige om den kidnappingen her men.. om jeg hadde vist at det i samme by som jeg bor i, var det en fyr som kjørte en BMW M3 som ble nappet for litt siden.. da hadde jeg seriøst begynt å ta fram matte kunskapen om jeg fant en bimmer m3 med nøkkel i azza!!

lyst å prøve en tur.. ja! gjort det.. nei, du legger jo igjen spor av deg selv inne i bilen.. hva når snuten tilslutt da finner bilen, hey hey c.s.i.. we found you! så sitter du der som medsammensvoren i en nappe sak, kun for at du ville råne bimmer!! hehe

litt dyr pris å betale for en hygge stynd azza!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

også i en så alvorlig sak så må reporteren i tillegg dra med hvor rask bilen er. :rolleyes:

"Kona mi ble fonne i bilen bare 2 kvartal unna, ho va knivstukken og livet stod ikke til å redde. Bilen va en Porsche 911 Turbo som drar fra 0-100 på vældi kort ti'. Bilen har en toppfar på næsten 300km/t." *sigh* :rolleyes:

Chrysler Stratus 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folka har iallefall ikke hatt hastverk når de har valgt å ikke bruke den fjernstyrte sentrallåsen, men heller å stikke nøkkelen i hullet for å låse...

Ganske tungvint, spør du meg...

Finnes det virkelig så få M3'er i Sverige tro? Hmm... :rolleyes:

Mvh,

Eric/S-2000

-----------------

LOTUS driver

*signatur redigert pga regelbrudd*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by S-2000

Folka har iallefall ikke hatt hastverk når de har valgt å ikke bruke den fjernstyrte sentrallåsen, men heller å stikke nøkkelen i hullet for å låse...

Ganske tungvint, spør du meg...

Finnes det virkelig så få M3'er i Sverige tro? Hmm... :rolleyes:

flere i sverige enn i norge iallfall, og vi har 1 i halden, 1 m3 og en z3 og en z8. (/ den nye stygge, store grå..)

Mvh. prizma

Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by bmwknutn

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=263134

"Ifølge Aftonbladet er bilen til Bengtsson en luksusbil som det finnes få av i Sverige, og som omtales som en racermaskin som kan akselerere fra 0 til 100 km/t på 5,2 sekunder.

Ganske latterlig formulert:)

haha, bra at de fikk med akkurat det :D

07 suzuki GSXR750

08 subaru outback 2.0D premium

06 subaru impreza wrx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Journalisten hadde kanskje ikke mer å skrive om ang kidnappingen, så han måtte spe på med litt info om bmw`n.

`93 Sierra 2,0i clx (For tiden med ett stort hull i motoren)

2005 - Opel Movano 2,5 CDTi Aut. Mottatt 25 Juli- 05.

x `01 Citroen Jumper "Den Franske Baguetten" --> Solgt

x `87 Sierra 2,0 --> Solgt

x `90 Sierra 2,0 --> Vraket/spiker

x `01 vw LT 35 --> Solgt/firma

x `93 Golf 1,8 ---> Solgt

x `84 340 ---> Vraket/spiker

x `87 626 ---> Solgt

x `84 929 ---> Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår