ZombiE Skrevet Februar 18, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2003 Men mv6 passer da ikke inn i en vectra? hmm... Har ikke verdens beste peil men trodde ikke den passet jeg, så jeg har bare sett etter vectra v6er jeg... Girkassa må nok byttes ja, hehe... Lyst på 6-trinns, hvis det er noe poeng da... Men det er grisevanskelig og finne en motor da, Gedsted i danmark skaffer visst det meste må høre litt mer med de... Men nå må jeg bruke penger på plast istedet... argh... forfangeren min var litt kvest, men så møtte jeg en brøytekant gitt... ops... skumelt å kjøre uten brekk... Tok f***s meg bakfangeren min her om dagen å... sto en jævel i en benz bak meg... *knas* flause flushit Dyr bytur det gitt... Siste gang jeg kjører når jeg er så sliten zzzz Siter "Gott schuf Adam, und Adam den Opel" -79 Opel Ascona 2,2i TIL SALGS! -00 Yamaha XVS 125 TIL SALGS! -79 Opel Kadett C City 1,2N -95 Opel Vectra 2,0i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
classic Skrevet Februar 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2003 vecta har bare kommet med 2.5 v6, men mv6 motorn er jo bare en 3.0 v6! Siter '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZombiE Skrevet Februar 18, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2003 Originally posted by cfn vecta har bare kommet med 2.5 v6, men mv6 motorn er jo bare en 3.0 v6! ah, ok... så den passer for selv om den er til omega altså? Siter "Gott schuf Adam, und Adam den Opel" -79 Opel Ascona 2,2i TIL SALGS! -00 Yamaha XVS 125 TIL SALGS! -79 Opel Kadett C City 1,2N -95 Opel Vectra 2,0i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Calib'R Skrevet Februar 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2003 hadde det gått med MV6 i Calibra? Har hatt tanken på det en gang. Siter BRENN !!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
classic Skrevet Februar 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2003 mv6 motor i calibra har blitt gjort før! samma bunn i 2.5 v6 og 3.0 v6 (mv6), passer på samma girkasse! mail magnus@kvame.no han skaffer alt av opel motorer fra tyskland Siter '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZombiE Skrevet Februar 18, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2003 Originally posted by Calib'R hadde det gått med MV6 i Calibra? Har hatt tanken på det en gang. Passer den i vectra passer den i calibra ;) Men jeg trodde det ville bli komplikasjoner med kraft overføringa... men hva vet vel jeg... derfor jeg spør vel :D Siter "Gott schuf Adam, und Adam den Opel" -79 Opel Ascona 2,2i TIL SALGS! -00 Yamaha XVS 125 TIL SALGS! -79 Opel Kadett C City 1,2N -95 Opel Vectra 2,0i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZombiE Skrevet Februar 18, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2003 Originally posted by cfn mv6 motor i calibra har blitt gjort før! samma bunn i 2.5 v6 og 3.0 v6 (mv6), passer på samma girkasse! mail magnus@kvame.no han skaffer alt av opel motorer fra tyskland OK, takk! babyhmm? Siter "Gott schuf Adam, und Adam den Opel" -79 Opel Ascona 2,2i TIL SALGS! -00 Yamaha XVS 125 TIL SALGS! -79 Opel Kadett C City 1,2N -95 Opel Vectra 2,0i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Calib'R Skrevet Februar 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2003 Hva sånn ca. er prisen på en MV6-motor da? Siter BRENN !!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZombiE Skrevet Februar 21, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2003 Originally posted by Calib'R Hva sånn ca. er prisen på en MV6-motor da? Siden ingen andre svarer så får vel jeg si det jeg har finni ut da... Har ikke funnet så mange, fant en uten insprut og hjerne men den var det ingen pris på... Har derimot funnet en (i bil) til rundt 20 000, vet egentlig ikke i hvor god stand den er men... Det beste blir nok og få tak i en fra tyskland, Gedsted skal ha gode kontakter i tyskland og skaffer det meste. Har ikke fått sendt mail til Magnus (se cfn's siste innlegg) ennå men han vet sikkert priser... Siter "Gott schuf Adam, und Adam den Opel" -79 Opel Ascona 2,2i TIL SALGS! -00 Yamaha XVS 125 TIL SALGS! -79 Opel Kadett C City 1,2N -95 Opel Vectra 2,0i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jensem Skrevet April 20, 2003 Rapporter Share Skrevet April 20, 2003 Originally posted by cfn om du skal ha mv6 motor i vectran din ,så er det mulig du må ha sterkere kasse. f25 tror jeg den heter den som sitter orginalt i vectra a v6! dessuten må du bytte toppene til 2.5 topper om du skal ha mv6 i vectran! Mr X.: hvorfor skal dere sette mv6 motor i manta? hadde heller satt i en 16v med turbo! men det er jo klart... har du en mv6 motor og en manta blir det jo noe annet! Turbomotor (C20LET) får du kun godkjent i Vectra når du bygger med 4x4. Da må du ha en 4x4-bil, hvis ikke blir det mye jobb for å lage plass til 4x4kassa. Siter mvh Jens www.opelturbo.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
classic Skrevet April 20, 2003 Rapporter Share Skrevet April 20, 2003 å få plass til fordelingskassa er en ting, men i tillegg har 4x4 bilene en annen (delt) bakstillig, tunell til mellomaksel, annet tankoppheng, eksos pluss litt til. alle vectra 2000 uten 4x4 har samma bakstilling som biler med 4x4, og kan derfor bygges om lett. Siter '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mossi Skrevet Mai 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2003 trenger ikke ha 4x4 for å få den godkjent... får den godkjent med f.trekk.. må bare kjøpe ett ombyggingssett til girkassen for å få vekk fordelingskassen. koster rundt 1000 lappen... + turbobremser... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
InFlames Skrevet Mai 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2003 Originally posted by Mossi trenger ikke ha 4x4 for å få den godkjent... får den godkjent med f.trekk.. må bare kjøpe ett ombyggingssett til girkassen for å få vekk fordelingskassen. koster rundt 1000 lappen... + turbobremser... håper dette stemmer for jeg planlegger nemmelig det som vinter prosjekt :) Siter 07 Toyota Auris TTE Edition ex. 92 Mazda 323F ex. 92 Opel Vectra ex. 86 Opel Ascona http://sprett.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.X Skrevet Mai 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2003 Tengte på å sette 2,0 16v i min vectra:D Siter For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
InFlames Skrevet Mai 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2003 fått deg vectra å nå?? Har lyst på c20let i min men c20xev (16v) eller hva dem nå het trenger mye mindre ombygging å ekspertise for å sette i min :) Får se til høsten :) Importere dele bil fra tyskland Siter 07 Toyota Auris TTE Edition ex. 92 Mazda 323F ex. 92 Opel Vectra ex. 86 Opel Ascona http://sprett.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg