mabbutt Skrevet Januar 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2003 Er det noen som vet om TV2 eller NRK har planer om å kjøpe episoder av denne serien? Vet at zkilzz (Marius), har litt innsikt i denne serien...lyst til å svare Marius? Hvis du vet det da ;) Ellers håper jeg at noen andre har noe informasjon. Jeg velger å spørre her, før jeg sender e-mail til kanalene. Hvis du lurer på hva Band of Brothers er for noe: Official Site Siter - '11 Lexus CT 200h- '99 Lexus IS220 Sport[sOLGT]- '99 Lexus IS200 Sport[sOLGT]- '84 Toyota Corolla [Kondemnert] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Integrale Skrevet Januar 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2003 jeg har alle episodene på dvd. det er en sinnsykt bra serie! det eneste jeg vet er at tv4 sender/sendte den! håper tv2 kjøper den opp. den er genial! :D:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mabbutt Skrevet Januar 19, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2003 Jævlig kjipt at jeg ikke har TV4 :( Håper TV2 kjøper jeg og, det er vel det som er mest sannsynlig :) Siter - '11 Lexus CT 200h- '99 Lexus IS220 Sport[sOLGT]- '99 Lexus IS200 Sport[sOLGT]- '84 Toyota Corolla [Kondemnert] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Överladdaren Skrevet Januar 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2003 NRK har kjøpt serien. Blir vist f.o.m februar tror jeg.... Jeg har hele serien på pc'en, og kan ikke si noe annet enn at den er genial.... 10 episoder á 1 time - Dvs 10 timer med Saving Private Ryan. Siter 1992 Golf 2 Pasadena 1983 Alpina B9 3,5 1987 Suzuki TSX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet Januar 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2003 serien går på svensk tv4 hver torsdag kl 20:45 kommet til episode 5. nå er det 2 ukers opphold pga håndball vm. Nrk kommer til å sende denne serien til våren.... selv har jeg episode 4-10 på pc'n :) vurderer å kjøpe dvd-pakka til 700 kr....sett episode 1-5 detta er seriøst bra SERIE. sanne historier....skikkelig bra saker. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mabbutt Skrevet Januar 19, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2003 NRK? Konge! Da har NRK skaffa meg som seer hvertfall... Takker for svarene, dette blir utrolig bra. Kjøper muligens DVD box'en jeg og, men jeg venter og ser om "avgiftsgrensa" økes fra 200,- til 1000,-. Den blir økt i år, det er bekrefta, men om det er til 500 eller 1000, det er ennå ikke vedtatt. Har du finni den til 700,- i Norge, Håkon? Hvis ja, link takk :) Siter - '11 Lexus CT 200h- '99 Lexus IS220 Sport[sOLGT]- '99 Lexus IS200 Sport[sOLGT]- '84 Toyota Corolla [Kondemnert] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Awex Skrevet Januar 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2003 Gidder noen forklare hva denne serien handler om ? /me er for lat til å lete på nett Siter Don`t fool with the old school Corolla KE25 prosjekttråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mabbutt Skrevet Januar 19, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2003 Send PM til Överladdaren eller Håkon. Eller vent til de eventuelt svarer her ;) Ser ut som de har litt oversikt. Jeg har kun sett litt av en episode.. Siter - '11 Lexus CT 200h- '99 Lexus IS220 Sport[sOLGT]- '99 Lexus IS200 Sport[sOLGT]- '84 Toyota Corolla [Kondemnert] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet Januar 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2003 Originally posted by aWeX Gidder noen forklare hva denne serien handler om ? /me er for lat til å lete på nett sett saving privat ryan? detta er samme greia..bare i serie....10 episoder fra kjente slag i andre verdens krig...i frankrike..på vei mot berlin..eller no... 1 time per episode...helt genialt. serien kosta 1.3 milliarder....dem har ikke spart på no. 10 sanne historier.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mabbutt Skrevet Januar 19, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2003 Gleder meg enormt jeg... Liker generelt gode krigsfilmer, som er basert på virkelige historier. Så dette kommer til å ta kaka! Siter - '11 Lexus CT 200h- '99 Lexus IS220 Sport[sOLGT]- '99 Lexus IS200 Sport[sOLGT]- '84 Toyota Corolla [Kondemnert] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bing Skrevet Januar 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2003 å faen! NRK februar! dette blir show!! Edit:hva med gutta på skauen? Siter 1991 BMW 325I TOURING x 1992 Ford Sierra 2.0 CLX x 1986 Ford Sierra XR 4x4 2.8 v6 x 2000 hyundai coupe 2.0 x 1998 Hyundai coupe 1,6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Januar 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2003 Originally posted by Audere-Est-Facere NRK? Konge! Da har NRK skaffa meg som seer hvertfall... Takker for svarene, dette blir utrolig bra. Kjøper muligens DVD box'en jeg og, men jeg venter og ser om "avgiftsgrensa" økes fra 200,- til 1000,-. Den blir økt i år, det er bekrefta, men om det er til 500 eller 1000, det er ennå ikke vedtatt. Har du finni den til 700,- i Norge, Håkon? Hvis ja, link takk :) De har hatt den på Laserworld i Oslo lenge, vurdert å kjøpe den noen mnd men aldri blitt noe av. Er enten amerikansk eller engelsk versjon, kan hende de har fått i den norske nå, lenge siden jeg har vært der.... Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karina Skrevet Januar 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2003 Åhhh, dette kommer en viss persom til å bli henrykt over. Code-Man's hovedintresse er KRIG, KRIG's filmer og KRIG's spill. For å ikke snakke om å snakke om sine egne krigserfaringer, ergo militæret. Undertegnede måtte en gang se en 3!!!! timers lang film kun om militæret. Når vi låner film så er det krigs film or nothin' Jeg har sett ALT av krigsfilmer. Å jeg synes hver eneste en er SKIKKELIG gørr!!! Eneste som gikk ann var "Black Hawk Down" pga av han søte fyren (som oxo spilte i "Pearl Harbour") Men men nå får jeg kanskje lurt ham bort fra pc'en i 5 minuter i alle fall :) Siter Memb. of No Brain Racing Team '93 Nissan 200sx s13 Styremedlem http://www.200sx-ogn.org Admin på http://www.club-honda.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Januar 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2003 Så den på tv4.Grei serie det selv om de på typisk amerikansk maner viser tyskere som idioter uten kamperfaring.Så forresten endel feil i serien også...... Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otto von Bismarck Skrevet Januar 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2003 Band of Brothers er en vellaget serie, ingen tvil om det, men den slags løgnaktig og selvforherligende amerikansk propaganda har i alle fall jeg fått mer enn nok av. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg