Gå til innhold

Band of Brothers...

Ranger emnet


mabbutt

Anbefalte innlegg

Er det noen som vet om TV2 eller NRK har planer om å kjøpe episoder av denne serien?

 

Vet at zkilzz (Marius), har litt innsikt i denne serien...lyst til å svare Marius? Hvis du vet det da ;)

 

Ellers håper jeg at noen andre har noe informasjon. Jeg velger å spørre her, før jeg sender e-mail til kanalene.

 

Hvis du lurer på hva Band of Brothers er for noe: Official Site

- '11 Lexus CT 200h
- '99 Lexus IS220 Sport[sOLGT]
- '99 Lexus IS200 Sport[sOLGT]
- '84 Toyota Corolla [Kondemnert]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

serien går på svensk tv4 hver torsdag kl 20:45

 

kommet til episode 5.

 

nå er det 2 ukers opphold pga håndball vm.

Nrk kommer til å sende denne serien til våren....

 

selv har jeg episode 4-10 på pc'n :)

 

vurderer å kjøpe dvd-pakka til 700 kr....sett episode 1-5

 

detta er seriøst bra SERIE. sanne historier....skikkelig bra saker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NRK? Konge! Da har NRK skaffa meg som seer hvertfall...

 

Takker for svarene, dette blir utrolig bra.

 

Kjøper muligens DVD box'en jeg og, men jeg venter og ser om "avgiftsgrensa" økes fra 200,- til 1000,-. Den blir økt i år, det er bekrefta, men om det er til 500 eller 1000, det er ennå ikke vedtatt.

 

Har du finni den til 700,- i Norge, Håkon? Hvis ja, link takk :)

- '11 Lexus CT 200h
- '99 Lexus IS220 Sport[sOLGT]
- '99 Lexus IS200 Sport[sOLGT]
- '84 Toyota Corolla [Kondemnert]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by aWeX

Gidder noen forklare hva denne serien handler om ? /me er for lat til å lete på nett

 

sett saving privat ryan?

 

detta er samme greia..bare i serie....10 episoder fra kjente slag i andre verdens krig...i frankrike..på vei mot berlin..eller no...

 

1 time per episode...helt genialt.

 

serien kosta 1.3 milliarder....dem har ikke spart på no.

 

10 sanne historier..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Audere-Est-Facere

NRK? Konge! Da har NRK skaffa meg som seer hvertfall...

 

Takker for svarene, dette blir utrolig bra.

 

Kjøper muligens DVD box'en jeg og, men jeg venter og ser om "avgiftsgrensa" økes fra 200,- til 1000,-. Den blir økt i år, det er bekrefta, men om det er til 500 eller 1000, det er ennå ikke vedtatt.

 

Har du finni den til 700,- i Norge, Håkon? Hvis ja, link takk :)

 

De har hatt den på Laserworld i Oslo lenge, vurdert å kjøpe den noen mnd men aldri blitt noe av. Er enten amerikansk eller engelsk versjon, kan hende de har fått i den norske nå, lenge siden jeg har vært der....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhhh, dette kommer en viss persom til å bli henrykt over. Code-Man's hovedintresse er KRIG, KRIG's filmer og KRIG's spill. For å ikke snakke om å snakke om sine egne krigserfaringer, ergo militæret. Undertegnede måtte en gang se en 3!!!! timers lang film kun om militæret. Når vi låner film så er det krigs film or nothin'

Jeg har sett ALT av krigsfilmer. Å jeg synes hver eneste en er SKIKKELIG gørr!!! Eneste som gikk ann var "Black Hawk Down" pga av han søte fyren (som oxo spilte i "Pearl Harbour")

Men men nå får jeg kanskje lurt ham bort fra pc'en i 5 minuter i alle fall :)

Memb. of No Brain Racing Team

'93 Nissan 200sx s13

Styremedlem http://www.200sx-ogn.org

Admin på http://www.club-honda.org

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår