Gå til innhold

242-eiere,dere må da kunne bedre enn dette!!!

Ranger emnet

Euro-96

Anbefalte innlegg

• Svar 105
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Må slenge meg på her med noen få spørsmål..

Vet av en 242 77-79mod. Er endel rust, men bilen har stått i garasje (ikke tett garasje vell å merke) i 5-6-7-8 år. Motoren er en b19 med 4-trinns kasse. Er endel mugg i interiøret etc + dårlig lakk. Den har vel trillet en plass mellom 200 og 250.000km hvis det er så mye... Den er 130% orginal og starter å går. (Har blitt startet ca 3 gang i året)

Noen som kan gi meg en sånn ca pris på den bilen der, så jeg vet hvor mye jeg kan by? :p

Har ikke bilder...

1993 Audi 100 Avant 2.8Q

1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen)

1975 Volvo 242L Prosjektet

1980 Volvo 244DL Harryvogna

1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må slenge meg på her med noen få spørsmål..

Vet av en 242 77-79mod. Er endel rust, men bilen har stått i garasje (ikke tett garasje vell å merke) i 5-6-7-8 år. Motoren er en b19 med 4-trinns kasse. Er endel mugg i interiøret etc + dårlig lakk. Den har vel trillet en plass mellom 200 og 250.000km hvis det er så mye... Den er 130% orginal og starter å går. (Har blitt startet ca 3 gang i året)

Noen som kan gi meg en sånn ca pris på den bilen der, så jeg vet hvor mye jeg kan by? :p

Har ikke bilder...

1500..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer jo an på hva du mener med "endel rust" da.

Er du ute etter å kjøpe deg arbeid er det vel bare å slå til.

Hva gjør den verdt mer enn vrakpant?

Er jo den typiske volvorusten som er på den. Overflate, hjulbrønn, hjulbue etc. Er vel ikke mye rust etter som jeg har forstått, men..

Vet ikke hva som gjør den verdt mer.. er vel det med at 242 er en "sjelden" bil..?

1993 Audi 100 Avant 2.8Q

1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen)

1975 Volvo 242L Prosjektet

1980 Volvo 244DL Harryvogna

1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs

Lenke til kommentar
Del på andre sider