Gå til innhold

242-eiere,dere må da kunne bedre enn dette!!!

Ranger emnet

Euro-96

Anbefalte innlegg

sveiser du på skjermbreddere ala M3 e30, så gjør du et alvorlig inngrep, finnes måter å gjøre sånt på uten å ødelegge bilen!

men et clean stuk, med bur og store felger blir jo ikke feil, så får hver mann følge egen lyst og lommebok......:ass:

Skjermbreddere er jalla! Skal en først bredde så se til å behold "samme profilen" på skjermen slik at det faktisk ligner på en volvo/bil.

Ved å snitte opp og sveise inn kiler.

Digre fæle hjulbuer hører hjemme på bmw 3serie.

Den orange 242n på bildet over har 9,5" bakfelger til opplysning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 105
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Er klar over det, men ville vise frem bilene til Maxis igjen. Ikke alle som har sett dem vil jeg tro, og de fortjener å bli sett! :)

Trur også at du er litt forelska i han jeg...

Dette er en gammel tråd ja,er fra dengang det også fantes et 242-forum hvor ingen skrev noe..

Men hold denne gjerne i live,her kan jo alle med 242 sykdom samle lidelsene sine..dukenukem

better to be first in hell than second to heaven

Volvo 242 turbo-82

Volvo 245 turbo-93

Volvo 945 turbo-98

Team Losi LST2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem er ikke det når han bygger sånne biler? ;)

Du ligger også på den lista Euro-96 (faen, har du skifta nick?)

Jeg har bare modda det litt..har solgt euro1-sprutet og kjøpt euro96-sprutet som stod på skinnebobla i sommer..den dere ser på gatebilfilmen på dragracinga under septembertrefffet..

euro1 kan kun drive høyohmsdyser,og hvis en ikke er interessert i å ha en hel potetrand med dyser som egentlig er for små uten å kjøre suppetrykket til himmels er alternativet å gå på sprut som driver lavohmsdyser (ala 1600 cc) som jeg da vil bruke..hoho!!

That`s the reason..

better to be first in hell than second to heaven

Volvo 242 turbo-82

Volvo 245 turbo-93

Volvo 945 turbo-98

Team Losi LST2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du med den røde 242'n har iallefall rett panser!

ser jo mye mer rått og brutalt ut med det panseret!

personlig ville jeg unngått vinge, men, menn.....

Har rett panser ja. Er glad i grp a vingen min, derfor den sitter der!:)

I 200km/t pluss så har den noen få % med downforce skjønner du................!;)

Volvo S60 2.0l Turbo

Volvo 940 GL

Volvo 240 GLT

Volvo 242 Turbo

x Volvo 850 T5

Lenke til kommentar
Del på andre sider