Nalletiger Skrevet Januar 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2005 Skulle hatt tak i en billig delebil Ascona B.. Om den er rusta i hue og ræva driter jeg i.. Trenger Bakaksel, bremser, Motor, Girkasse og Bremsesylinder i orden.. Vil ha en motor som funker greit nok, 1.9 eller 2.0 av no slag hadde vært optimalt, eller en i-motor av noe slag... Kan også funke om noen har en 1.6, men helst ikke mindre enn det... Noen som har noe? Siter Ascona B c20let *godkjent* BMW 316 Ascona B 1977 prosjekt MB 190 E It does not matter if its going fast, as long as it's going sideways.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
classic Skrevet Januar 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2005 Originally posted by Nalletiger Skulle hatt tak i en billig delebil Ascona B.. Om den er rusta i hue og ræva driter jeg i.. Trenger Bakaksel, bremser, Motor, Girkasse og Bremsesylinder i orden.. Vil ha en motor som funker greit nok, 1.9 eller 2.0 av no slag hadde vært optimalt, eller en i-motor av noe slag... Kan også funke om noen har en 1.6, men helst ikke mindre enn det... Noen som har noe? kan du ikke få tak i bakaksel på huggern da? bremsesylinder kan du jo ta i fra nesten hvem som helst bil. bremser koster en slikk og ingenting på biltema (trenger du skiver eller kalipere?), og motor og kasser får du jo slengt etter deg. må ikke slakte en bil bare for disse smådelen her :cool: Siter '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mike Sierra Skrevet Januar 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2005 Har bakaksel liggende Jeg, bremse sylinder også++ fra MantaB. Ingen av de andre nissene som sa "joda jeg skal ha" ser ut til å leve lenger:rolleyes: Kansje jeg skulle kaste den;) Siter MS Audi S4 Renault Trafic Monza 2,5E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nalletiger Skrevet Januar 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2005 Originally posted by Mike Sierra Har bakaksel liggende Jeg, bremse sylinder også++ fra MantaB. Ingen av de andre nissene som sa "joda jeg skal ha" ser ut til å leve lenger:rolleyes: Kansje jeg skulle kaste den;) Hvor ligger dette da? Siter Ascona B c20let *godkjent* BMW 316 Ascona B 1977 prosjekt MB 190 E It does not matter if its going fast, as long as it's going sideways.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nalletiger Skrevet Januar 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2005 Originally posted by classic kan du ikke få tak i bakaksel på huggern da? bremsesylinder kan du jo ta i fra nesten hvem som helst bil. bremser koster en slikk og ingenting på biltema (trenger du skiver eller kalipere?), og motor og kasser får du jo slengt etter deg. må ikke slakte en bil bare for disse smådelen her :cool: Han gnomen jeg prata med på huggeren skulle ha 2000 for bakaksel, blitt tilbudt en for 1000 privat, så huggeren gidder jeg ikke, men tenkte med så mye deler at kanskje en delebil ble rimeligst. Siter Ascona B c20let *godkjent* BMW 316 Ascona B 1977 prosjekt MB 190 E It does not matter if its going fast, as long as it's going sideways.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mike Sierra Skrevet Januar 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2005 Originally posted by Nalletiger Hvor ligger dette da? Røyken, ligger i Buskerud utenfor Drammen Siter MS Audi S4 Renault Trafic Monza 2,5E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nalletiger Skrevet Januar 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2005 Originally posted by Mike Sierra Har bakaksel liggende Jeg, bremse sylinder også++ fra MantaB. Ingen av de andre nissene som sa "joda jeg skal ha" ser ut til å leve lenger:rolleyes: Kansje jeg skulle kaste den;) Og hvor mye? Siter Ascona B c20let *godkjent* BMW 316 Ascona B 1977 prosjekt MB 190 E It does not matter if its going fast, as long as it's going sideways.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mike Sierra Skrevet Januar 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2005 500,- for akslen Siter MS Audi S4 Renault Trafic Monza 2,5E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg