Gå til innhold

Noen som har en delebil til meg?

Ranger emnet

Nalletiger

Anbefalte innlegg

Skulle hatt tak i en billig delebil Ascona B.. Om den er rusta i hue og ræva driter jeg i.. Trenger Bakaksel, bremser, Motor, Girkasse og Bremsesylinder i orden.. Vil ha en motor som funker greit nok, 1.9 eller 2.0 av no slag hadde vært optimalt, eller en i-motor av noe slag... Kan også funke om noen har en 1.6, men helst ikke mindre enn det... Noen som har noe?

Ascona B c20let *godkjent*

BMW 316

Ascona B 1977 prosjekt

MB 190 E

It does not matter if its going fast, as long as it's going sideways..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Nalletiger

Skulle hatt tak i en billig delebil Ascona B.. Om den er rusta i hue og ræva driter jeg i.. Trenger Bakaksel, bremser, Motor, Girkasse og Bremsesylinder i orden.. Vil ha en motor som funker greit nok, 1.9 eller 2.0 av no slag hadde vært optimalt, eller en i-motor av noe slag... Kan også funke om noen har en 1.6, men helst ikke mindre enn det... Noen som har noe?

kan du ikke få tak i bakaksel på huggern da?

bremsesylinder kan du jo ta i fra nesten hvem som helst bil.

bremser koster en slikk og ingenting på biltema (trenger du skiver eller kalipere?), og motor og kasser får du jo slengt etter deg.

må ikke slakte en bil bare for disse smådelen her :cool:

'01 Alfa 147 2.0TS SS

'76 Ascona 16v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Mike Sierra

Har bakaksel liggende Jeg, bremse sylinder også++ fra MantaB. Ingen av de andre nissene som sa "joda jeg skal ha" ser ut til å leve lenger:rolleyes: Kansje jeg skulle kaste den;)

Hvor ligger dette da?

BMW 316

Ascona B 1977 prosjekt

MB 190 E

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by classic

kan du ikke få tak i bakaksel på huggern da?

bremsesylinder kan du jo ta i fra nesten hvem som helst bil.

bremser koster en slikk og ingenting på biltema (trenger du skiver eller kalipere?), og motor og kasser får du jo slengt etter deg.

må ikke slakte en bil bare for disse smådelen her :cool:

Han gnomen jeg prata med på huggeren skulle ha 2000 for bakaksel, blitt tilbudt en for 1000 privat, så huggeren gidder jeg ikke, men tenkte med så mye deler at kanskje en delebil ble rimeligst.

BMW 316

Ascona B 1977 prosjekt

MB 190 E

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Mike Sierra

Har bakaksel liggende Jeg, bremse sylinder også++ fra MantaB. Ingen av de andre nissene som sa "joda jeg skal ha" ser ut til å leve lenger:rolleyes: Kansje jeg skulle kaste den;)

Og hvor mye?

BMW 316

Ascona B 1977 prosjekt

MB 190 E

Lenke til kommentar
Del på andre sider