NeonMuffler Skrevet April 11, 2005 Rapporter Share Skrevet April 11, 2005 Da var skjermbuene voldtatt av valsen, plass til dekkene nå. Vifte på plass på radiatoren....bilder kommer. sant det z10an, blir gøy å se den, eller kjøre den for min del. hvor mye koster det å valse?? gangstah prosjekt btw:D Siter BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes! http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe! Gatebil Magazine Freelancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet April 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 14, 2005 takker Neon, kostet 150kr/døgn å leie valsen....ferdig nå, var vanskelig, men skal sies at jjeg ikke gjorde alt som jeg skulle.... gadd ikke varme opp metallet...men men, skjermene dekker hjulene så da er det greit!"! Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mombasa Skrevet April 17, 2005 Rapporter Share Skrevet April 17, 2005 Går meeeeeget sakte her... lite uppdates! Siter Audi ftw! <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet April 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 18, 2005 vet vet vet...har vært travelt i mot løpet i helgen!! så her gikk det i første løpet: 1.heatet --> stod for lenge på startplaten og ventet, kokte som JULING når starten gikk.....måtte bryte etter 50mtr...så INGENTING..... 2.heatet--> gikk bra, fikk en andre plass en liten stund, opp i sving, ble truffet av teamkamerat i siden, drivknute kom seg ut av posisjon....ikke mer kjøring der nei.... 3.heatet--> Litt treg start, tømte 1.giret, i det jeg satt i 2. mistet jeg en sylinder......tenker det røk noen ventiler der.... motorbytte ?? tja,...får se hva som feiler xr3i`en.....blir demontert tirsdag. om det er for mye dritt med den så prøver jeg en sierra 2liter.... Bilder kommer plutselig!! Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg