Gå til innhold

Bilforumet.net does Tokyo Auto Salon 2005

Ranger emnet

Marius

Anbefalte innlegg

Originally posted by nlight

Litt høy sluttfart etter 6,79sek? :P

Hei.

Jeg husker ikke hva det er, men kan fortelle deg at gutta som sto ved eksosen hans fikk litt sluttfart de også, på sevenstock.

Først litt oppvarming, med ca 140 dB eller noe (høyt). Greit nok. Så ett sinnsykt smell, med påfølgende maskingeværlyd + 100000000. (Antilag på). Folk løp som gale.

Jeg sto på andre siden av eksosen på ca 40 meters avstand og kjente det godt i kroppen.

Denne "startupen" skjedde inne i en "luftegård" med murvegger overalt.

Fin den der.....

mvh

Reciprocating engines are OUT !

http://www.mazdafun.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by nlight

Litt høy sluttfart etter 6,79sek? :P

Neida....Top Fuel-sykkel-kara har noe sånt de...kjører 6.5 med 335 kmt over mål...går unna da. :D

Fast and cheap = not reliable

Cheap and reliable = not fast

Fast and reliable = not cheap

Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tokyo auto saloun

Var på den derre messsa der, blei litt skuffa jeg, messa stengte 18.00 på lørdag. Hva er det for noe da, Japans største, kanskje asias største tuning messe, så stenger den 18.00.. det er jo latterlig, Dette er andre gangen jeg er på denne messa. skal aldri der igjen, jeg koste meg mer på autofil messa i lillestrøm. Slapp ihvertfall den jævla jet-laggen.. Og de derre små japsedamene som går rundt i miniskjørt og ser ut som 13 åringer.. alle har mensen og er tørr i munnen... Mye bedre med skandinaviske damer..

Driftfun.com

1967 Chevrolet Camaro LS1/T56

1990 Chevrolet Van 6.5 g30

1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Hersker Hans

Tokyo auto saloun

Var på den derre messsa der, blei litt skuffa jeg, messa stengte 18.00 på lørdag. Hva er det for noe da, Japans største, kanskje asias største tuning messe, så stenger den 18.00.. det er jo latterlig, Dette er andre gangen jeg er på denne messa. skal aldri der igjen, jeg koste meg mer på autofil messa i lillestrøm. Slapp ihvertfall den jævla jet-laggen.. Og de derre små japsedamene som går rundt i miniskjørt og ser ut som 13 åringer.. alle har mensen og er tørr i munnen... Mye bedre med skandinaviske damer..

Aner jeg en lettere snurt hersker i dag? Jaja.. Forstår det jo... Billett til Japan TO ganger er vel ikke billig...

'69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Skidracer

Aner jeg en lettere snurt hersker i dag? Jaja.. Forstår det jo... Billett til Japan TO ganger er vel ikke billig...

Den posten der er det ikke jeg som har skrevet :). Hvem i huleste kunne tro at jeg drar til Japan for å dra på bilmesse :) Skal jeg på bilmesse drar jeg vestover i verden, ikke østover. Det var et par kolleger av meg som var med på turen, det er nok de som har skrevet posten, må prøve å fjerne noen cookies på den PCen eller noe, så det ikke skjer igjen.

Driftfun.com

1967 Chevrolet Camaro LS1/T56

1990 Chevrolet Van 6.5 g30

1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Hersker Hans

Den posten der er det ikke jeg som har skrevet :). Hvem i huleste kunne tro at jeg drar til Japan for å dra på bilmesse :) Skal jeg på bilmesse drar jeg vestover i verden, ikke østover. Det var et par kolleger av meg som var med på turen, det er nok de som har skrevet posten, må prøve å fjerne noen cookies på den PCen eller noe, så det ikke skjer igjen.

Åja... Da skjønner jeg.... Lurte litt.;)

'69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry

Lenke til kommentar
Del på andre sider