Gå til innhold

Noen som kjenner denne?

Ranger emnet

Frode Sævik

Anbefalte innlegg

Garantert bullshit... Noen fjortiser som synes det er hysterisk morsomt å legge inn nummeret til noen de kjenner... Har ringt på endel volvor der fjortisjenter tar telefon: ehh nei da har du ringt feil altså... Kniss.

Bare å ringe det så finner du ut av det. Men et åpenbart hint er email adressen andylang87 der somoftest står 87 for 1987 det vil si rundt 17 år gammel.. Tror neppe en 17 åring har penger eller peiling til å bygge en 240 4x4 med 500 hk..

x 87 laurel 2.4

x 78 242 turbo

x 96 106 rallye

x 85 740 tic

66 ford falcon futura

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er ikek vits å spørre en gang, pga volvo godkjenner ikke at man bygger om 240 til 4x4.

Det er en del gale svensker som har gjort slike ting, med bla.a. 245, amazon, m.fl. men det blir som sagt ikke godkjent i vårt spennende land!

Hvorfor?

typegodkjenning, ville jeg tro.

Kanskje man kunne fått det godkjent, om man registrerte den som nybil? Men da hadde den nok kostet mye mer enn 85.000kr

(ny nybil-avgift)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by DaButcher

det er ikek vits å spørre en gang, pga volvo godkjenner ikke at man bygger om 240 til 4x4.

Det er en del gale svensker som har gjort slike ting, med bla.a. 245, amazon, m.fl. men det blir som sagt ikke godkjent i vårt spennende land!

Hvorfor?

typegodkjenning, ville jeg tro.

Kanskje man kunne fått det godkjent, om man registrerte den som nybil? Men da hadde den nok kostet mye mer enn 85.000kr

(ny nybil-avgift)

tja,men om man importerer en bil ifra sverige,så er regelen så enkel at er bilen ombygd samt godkjent der,så er bilen også godkjent i norge.:rolleyes: det var svaret jeg fikk da jeg prata med biltilsynet om ombygging osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Gromit

Hehe. sier seg selv at noen kødder med fyren når navnet en gang ikke er riktig ;)

hehe, sendte mail bare for kødd. Fikk som svar at bilen var SOLGT! :D hehe. Tviler jeg meget sterkt på men..........

- Volvo V70 2,4D 130HK 2004

x VW Touran Trend. 1,9TDi 2005 Solgt

x Volvo 940 B230FK 1997 Solgt

x Volvo 740 B230F 1991 Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider