xtreme-corrado Skrevet Januar 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2005 måleren øker til max som er 2 bar, uansett om jeg kjører eller om bilen står stille viss jeg trykker inn gasspedalen... den skal vel bare måle ladetrykket under kjøring?? hva galt er gjort under montering??? mvh roger Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet Januar 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2005 Originally posted by xtreme-corrado måleren øker til max som er 2 bar, uansett om jeg kjører eller om bilen står stille viss jeg trykker inn gasspedalen... den skal vel bare måle ladetrykket under kjøring?? hva galt er gjort under montering??? mvh roger 2 bar....? Hvor har du montert den....? Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xtreme-corrado Skrevet Januar 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2005 beklager, mente 1.5 bar.. mvh roger Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet Januar 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2005 Originally posted by xtreme-corrado beklager, mente 1.5 bar.. mvh roger Må være feilmontert... Står den før spjeld? Uansett for mye med 1,5bar.... Feil med måler...? Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xtreme-corrado Skrevet Januar 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2005 tror nesten den må være feilmontert. måleren reagerer tvert jeg berører gasspedalen og stiger til 1.5 bar ladetrykk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet Januar 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2005 Originally posted by xtreme-corrado tror nesten den må være feilmontert. måleren reagerer tvert jeg berører gasspedalen og stiger til 1.5 bar ladetrykk. Høres ut som feil med måler... Sprengt belg eller noe... Bilen funker bra og går som normalt....? Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xtreme-corrado Skrevet Januar 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2005 det er mulig, får kjøpe meg en ny turbotrykkmåler og se om den viser riktige tall. bilen går ikke som normalt, men det er bensinpumpa som begynner å ta kvelden, tror jeg. mister effekt når jeg trør pedalen i bånn, spes i oppoverbakker. bytta bensinfilteret og bilen gikk som normalt i tre dager og så kom problemt tilbake. hørte også at bensinpumpa gikk når tenningen var av her om dagen når jeg bytta hjullager bak, er det normalt?? mvh roger Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg