Gå til innhold

Petter Solberg

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Ikke bare er Petter og jeg født på samme dag, ikke nok med at onkelen min ga Trond Schea det glatte lag i løypa, og som om det ikke var nok med at Petter og jeg tydeligvis har hatt samme lærer i engelsk på skolen, har det nylig kommet frem i dagen at mine foreldre har bodd i Østfold og praktisk talt var nabo til Solberg-gården.

En skal ikke se bort fra at min mor hoppet i høyet med Solberg sr. og at jeg er er Petters helt ukjent halvbror, nei.

Hørte jeg noen si sponsor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Otto von Bismarck

Ikke bare er Petter og jeg født på samme dag, ikke nok med at onkelen min ga Trond Schea det glatte lag i løypa, og som om det ikke var nok med at Petter og jeg tydeligvis har hatt samme lærer i engelsk på skolen, har det nylig kommet frem i dagen at mine foreldre har bodd i Østfold og praktisk talt var nabo til Solberg-gården.

En skal ikke se bort fra at min mor hoppet i høyet med Solberg sr. og at jeg er er Petters helt ukjent halvbror, nei.

Hørte jeg noen si sponsor?

Ingen sponsor, men kanskje TV Norge kunne tenke seg å lage en såpe basert på overnevnte utsagn?? :D

PS: Har du ikke lenger snørr i barten?!?

Jostein Lillebø aka Drift Addict

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer foresten en dokumentar om Petter & Henning Solberg på TV nå onsdag (22.01.03). Husker jeg ikke helt feil var det på NRK2 eller TV2 kl 20.30.

:D

2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ

1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt

x-'95 Audi S6 4,2 V8

x-'94 AudiCab 2,8

x-'99 Golf GTI 1,8T

x-'98 Renault Megane Coupè

Lenke til kommentar
Del på andre sider