Gå til innhold

Trenger litt hjelp gutter

Ranger emnet

gtigirl

Anbefalte innlegg

Originally posted by gtigirl

klareer du å se på bildet???kommer vist fra en golf 2 mn har mine tvil...hva gjør jeg forresten feil siden det ikje kommer bilde?=??

Trykk på IMG knappen når du lager et nytt svar\tråd og sett inn adressa til bilde i boksen som kommer opp, så kommer bilde fram.

05 Skoda Octavia L&K

75 Jaguar XJ6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir så glad inni meg når vi får jenter på forumet!:)

Men bare sånn at du vet det så har ikke folk problemer med å si hva de mener om andre sin smak! Blir fort litt drittslenging... Men bare ikke bry deg om det! Tullinger!

Har ikke så mye peil på golf egentlig men har hørt du kan ta dørene fra golf2(?) Der du kan sette på M3 speil. Men du skal ikke ha krom speil sant?

Sideskjørt og speil finnes på http://www.autospar.no men begge til golf2. Vet ikke om du kan få sideskjørtet til å passe lett på golf1...

Biler:

-Litt forskjellig, noe gøy og noe kjedelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen hit ja:D

Originally posted by Andreas_1

Har ikke så mye peil på golf egentlig men har hørt du kan ta dørene fra golf2(?) Der du kan sette på M3 speil. Men du skal ikke ha krom speil sant?

Det går nok ikke nei... De har en helt annen utforming enn mk1-dørene... Det er mange måter å gjøre dette på, en versjon en kompis av meg gjorde var å bytte ut trekantruta i glass med ei i plexi, så borret han hull i den og skrudde speilet rett i ruta... Enkelte andre bruker å lage ei plate lik speilfesteplata på senere mk2 Golf, men dette ser ikke bra ut fra innsiden av glasset.

Nå vet jeg at jeg har provosert endel her inne i det siste, men hvorfor ikke bruke originale speil? Hvis du bruker de originale innvendig justerbare speila som du sikkert har liggende fra før, lakkerer de i bilens farve og flytter de helt frem i hjørnet synes iallefall jeg at det blir seende bedre ut:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Einserfreak : mn når du velger speil....la oss si m3..hvordan finner man ut hvordan m3 speil man bør bruke, dette da fordi det finnes mange forskjellige utforminger....da tenker jeg på sånn at det skal se fint ut der sokkelen eller hva det nå enn heter er festet i forhold til framre del av døren? Har du noen tips om hvordan m3 speil man bør bruke og hvor man kan få de ifra? selfølgelig hvis det er noen andre som har tips så kom med det....

vwsportz

Lenke til kommentar
Del på andre sider