Gå til innhold

Hvorfor har du det nicket du bruker??

Ranger emnet


Asim

Anbefalte innlegg

  • Svar 234
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Dr_S er mitt nick i de fleste sammenhenger på internett (IRC, MSN osv) derfor bruker jeg det her også :)

 

Dr_ kom av at jeg engang i tiden ville bli lege, og S'en er første bokstaven i etternavnet mitt :D

 

(de som trodde det kom av Klovner I Kamp tar feil, jeg visste ikke om KIK da jeg valgte nickname i -96/97 :P )

Bilforumet.no
Administrator
-96 BMW 328i Touring
x -92 BMW 318iS Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by fcuk

Glad u asked :)

 

Nicket mitt skal egentil være .Net, og ikke Orb.Net. Greia er at jeg liker et "ambient" musikkorkester som kaller seg The Orb. Det tok ikke lang tid før venner fattet mistanken og begynte å kalle meg Orb, litt på grunn av nevnte musikkorkester og litt for at Orb er en del av navnet mitt "tORBen".

 

De kjappe vil kanskje legge merke til at OrbNet også er et palindrom av navnet mitt, Torben :D

 

Siden jeg også har blitt kalt "mini" ( har ingen aning hvorfor ;) ) fra tid til annen og at en Orb er en runding er det min fulle rett å bytte ut Orb med . og hey presto!!! .Net

 

.Net

 

Og det ble utdatert som en 2 år gammel Mac, nå er jeg bare ute etter å gi et godt førsteintrykk :D

 

-- fcuk it

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmmmm fordi jeg heter Ida.. og ser på meg selv som litt super i blandt.. hehe

nei men første dagen jeg jobbet på skolefritidsorningen så hadde jeg på meg en super-mann t-skjorte og ungene begynnte å kalle meg super dama, som igjen ble til super-ida... noe ungene der kaller meg fortsatt.. etter to år + et halvt år nå fra jeg sluttet..... :D

aktiv påsitter i lany's a3 1,8T

*ler*

 

nå med egen bil... 01 Polo 6N2 (om jeg har skjønt riktig?) TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg var liten (så liten at jeg gjorde breisladder og burnouts på trehjulssykkel), så uttalte jeg navnet mitt "Pellik". Og siden har alle kalt meg det... Det virkelige navnet mitt er Per Erik.

C'en ble lagt til noen år senere, bare fordi det ser kulere ut :D

Ikke kjøp BMW. De mangler blinklys og er tydeligvis umulige å parkere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår