Gå til innhold

Hvorfor har du det nicket du bruker??

Ranger emnet


Asim

Anbefalte innlegg

  • Svar 234
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by hatsu

 

Nei?....eller mener du at det er fritt fram for å hente gamle svada poster, kanskje?:rolleyes:

 

på tide å finne frem brillene eller begynne å bruke hue. Vet ikke hvor du vil med dette, men det var ikke jeg som hentet den frem Brukerne på forumet står fritt frem til å hente fram så gamle tråder de vil.

 

Og det med at forumt er blitt strengere på svada poster betyr at det gjelder posting FREMOVER i tid, skal vi gå tilbake og se gjennom alle postene som er laget på forumet for så å stenge alt som ikke passer inn med de nye "reglene"?? da har vi nok litt mye å gjøre.....

 

Hva vil du frem til egentlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 9 months later...

Har alltid likt volvo,å i den kretsen jeg er i så er det mange som heter Lars så når folk snakka om meg (baksnakka?) så referrerte de til meg som Volvo-Lars...sånn har det blitt å sånn kommer det til å være...

"81 Volvo 242 - Prosjekt

"82 Volvo 760 GLE - Bruksbil

"86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne)

"84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den)

"86 Volvo 240 GLE stv (delebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, kan legge ut hele prosessen til at jeg endte opp med ReWrite:

 

97-Begynte og game Rainbow Six: Rouge Spear på 33.6kb modemet mitt.. kalte meg Man-Hunter, virket greit.. var jo bare 13-14år da.. :)

98-En kamerat av meg hadde oppdaget CS så jeg gikk inn og spilte det aktivt..

99-Plutselig så kom det en kar på irc og sa "Oj du er homo ass, Manne jakter...!"

Da gikk det opp for meg, endret da nicket mitt sporenstreks til Trav|s, som var bandet jeg hørte på akkurat da..

2000- Endret nicket til ReWrite siden Trav|s var et forbanna dårlig nick, grunnen til at jeg kalte meg ReWrite var fordi jeg nettopp hadde kjøpt en ny cd-brenner..

:eek:

 

Genialt? Think not :P

Volvo 240 87 mod med B230FD fra 93! -Koseslede!

x BMW 318i 86mod - Vinterbil/Dorivogn - Solgt til ncar!

x Peugeot 405 GLI 90mod - Solgt!

x Fiat Uno Turbo 87mod - Solgt!

x BMW 318i 86mod - Solgt!

x Jetta mk2 84mod - Solgt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Volvo-Lars

Har alltid likt volvo,å i den kretsen jeg er i så er det mange som heter Lars så når folk snakka om meg (baksnakka?) så referrerte de til meg som Volvo-Lars...sånn har det blitt å sånn kommer det til å være...

 

Det er bra kjipt da.. Å bli assosiert til Volvo :D :D :D

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi jeg spiller litt gitar og for et par år siden var det Gibson FlyingV som var drømmegitaren. Og siden jeg vanket på et amerikansk forum for hobbygitarister fant jeg ut at jeg måtte mekke litt på navnet. Ergo, FlyingVeeVee. Har hatt det nicket i en liten stund nå. Kommer mest sannsynlig ikke til å forandre det da jeg aldri har sett noen andre nick i nærheten av mitt ;)

UTSOLGT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Back in the days... var vel 10-11 år (les:cirkus 1994). Internett var på full fart inn i Norge, jeg satt på gutterommet å lekte litt i MS-DOS, noe av "leken" var å koble meg til diverse BBSer (aka Bulletin Board System).

Da måtte jeg ha et nick, og så fantasifull som jeg var ble det aryx.

 

Så jeg vil våge å påstå at jeg har et av de eldste nickene som er her på bilforumet.net! :cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår