Gå til innhold

Hvorfor har du det nicket du bruker??

Ranger emnet


Asim

Anbefalte innlegg

  • Svar 234
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by mazdaloonie

Jeg ble døpt av Mazdafun, grunnet en liten hendelse med ett lite hopp på Vålerbanen med en sedan...:D :D

 

Se Mazdafun.com :eek: :eek:

 

Hei.

 

Det var faktisk etter at Marius (-tror det var det?) redigerte filmen fra treffet. Du ble introdusert som Mazda-loonie. Og etter alle disse årene, og uttalige hoppemetre, er det den mest dekkende beskrivelsen på deg.

 

Det er bare bra at du dreper Toyotaer istedenfor Mazdaer nå til dags. Men navnet er kommet for å bli. Det kler deg.:D

 

Ellers må du stikke innom Våler en gang på treff. Blir spennende å se om de husker deg igjen. Du har nok rekorden for sen innbremsing (-ingen) til sjikanen. Ikke engang bremselyset var på. Snakk om målbevissthet...hehe

 

Og mitt eget nick har jeg for at jeg liker disse kjedelige Mazdaene.

 

mvh

Reciprocating engines are OUT !

 

http://www.mazdafun.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det begynte med at jeg skulle bli 1337 i CS og eie alle. var cirka 13 - 14 år da?

Jeg spillte maksimalt dårlig og hadde et enda verre navn (synes jeg nå)

Nicket var Bad 2 The B1 (Bad to the bone?!)

Og var jo bare idiotisk.

Senere har jeg byttet navn mange ganger før min far endelig nådde midlivskrisen

og kjøpte seg en Dodge Ram 2500 i stede for den gamle Toyota HiAcen han hadde før.

Dermed, ettersom jeg er litt "dodgy" (sketsjy, spessiel) Og liker Dodge så synes

jeg det var et fengende, kort og godt nick.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by mazdafun

 

Hei.

 

Det var faktisk etter at Marius (-tror det var det?) redigerte filmen fra treffet. Du ble introdusert som Mazda-loonie. Og etter alle disse årene, og uttalige hoppemetre, er det den mest dekkende beskrivelsen på deg.

 

Det er bare bra at du dreper Toyotaer istedenfor Mazdaer nå til dags. Men navnet er kommet for å bli. Det kler deg.:D

 

Ellers må du stikke innom Våler en gang på treff. Blir spennende å se om de husker deg igjen. Du har nok rekorden for sen innbremsing (-ingen) til sjikanen. Ikke engang bremselyset var på. Snakk om målbevissthet...hehe

 

Og mitt eget nick har jeg for at jeg liker disse kjedelige Mazdaene.

 

mvh

 

Hmm, jeg lurer på hvilken bil det er snakk om her.. :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi jeg er en stor fan av Miami Vice. Don Johnson er jo bare konge, hvit dress, rosa skjorte, skinnmokkasiner uten sokker, og ikke minst, Berettaen sitter løst. Av og til drar jeg frem de støvete videokasettene med opptak fra tv3, og bare koser meg med Crockett og Tubs!

Toyota Avensis `02 (Drittbil!)

x-Volvo V40 `99

x-Nissan Primera SRI `96

x-Nissan Sunny SR `95

x-Corvette `84

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynte med at No Fear var det store merket rundt ungdomsskole tider, brukte det som nick på IRC, da jeg var aktiv med det. Så har det bare blitt sånn....Litt fjortiss i grunn..Uff

-91 VW Golf GTI 16V Wolfy

x- 88 VW Golf 1,8 Sport Golfy

x- 81 VW Golf 1,6 GLS Golfie

 

BIATCH!

www.kristingjonnes.tk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det starta med at jeg ikke helt visste hva jeg skulle bruke som nick for lenge siden...

Så er jeg Limp Bizkit fan, og for de som ikke vet det så er det en i gruppa som kaller seg DJ Lethal.

Så da blei det vel det..

Ikke veldig gjennomtenkt egentlig, men er så slit å skifte nick hele tiden for da blir det så mye surr...

Så bestemte meg for å beholde det..

 

Lethal=Dødelig

Har egentlig ikke noe med meg selv å gjøre...

Jeg er for det meste bli og fornøyd, så er ikke så "skummel" som nicket høres ut.. ;)

 

mvh

Lethal

---- Power is nothing without control----

 

Ta en titt innom http://www.akutt-galskap.com(nede)

 

- 1984 Volvo 240

- 1976 Opel Kadett C 2.2i (Prosjekt)

- 1979 VW Golf Mk1 (Turbo prosjekt)

- 1983 Ford Sierra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først skulle eg ha eit passord, så eg tenkte eg skulle skrive "kaksa", men det blei feil: deit blei kasksa.

Slik går det når du er liten, ung og ikkje kan touch-metoden heilt.. :P

 

Så begynte eg å bruke det som nick på IRC.

Folk lure veldig på nicket, korleis eg uttalte det osv...

 

Så da skiftet eg over til kaksa...

Som seinare blei skifta til Kaksa...

 

Så eg har hatt ganske stabilt nick for å sei det slik da..

 

 

Å at det skulle være Kaksa, er at det faktisk er draumen min å ha penger nok til å vise at eg faktisk er storkar.. =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår