Gå til innhold

Hvorfor har du det nicket du bruker??

Ranger emnet

Asim

Anbefalte innlegg

• Svar 234
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Da er det vell heller ikke så mye å fortelle at jeg kaller meg for bmwpower.no her fordi min nett adresse er det?

Det som flere kan lurer på er hvorfor jeg kaller meg NUNG på irc...

For dere som tror det er no kinesisk.. Dere tar helt feil!

Det kommer faktisk av noe så latterlig som ett kallenavn fra leenge siden.. Grunnkurs faktisk.

En der som var fra litt andre trakter kalte meg for Hænung (les: jeg heter Henning), og ut fra dette ble det ett shortnick Nung.

Ever since har jeg vært Nung på nett....

;)

BMW POWER - GO FAST!

www.bmwpower.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var en dag på ungdomsskolen jeg var litt gretten og ville skyte både den ene og den andre, en kompis kallte meg "mister triggerhappy" dermed hadde jeg fått meg nick.:rolleyes:

Dessuten skøyt jeg på alt som lea på seg en stund etter at jeg fikk meg salongrifle. Fikk også navnet "desperado", derav mailen min: iamadesperado@

-x 1988 Ford Sierra Cosworth

-x 1991 Mazda 323

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kaller meg TG1 fordi TG er initialene mine,og 1 fordi jeg er "Number 1"... :D

evt. kan det står for "The Great One" ;) :D

er ikke lenge siden jeg begynte å bruke det nick'et.. før kalte jeg meg 'tomgr' på forumet (fordi jeg fikk tildelt email-addr. tomgr@start.no en gang i tiden,og fordi jeg heter Tomas Gravvold... spennende? nææh ;)

var kjent under nicket [xtreme] på irc før.. men fant etterhvert ut at jeg ikke var særlig ekstrem,så jeg bytta.. ;)

snow junkie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanligvis kaller jeg meg for Furre (IRC) --> Etternavn, men i og med at dette er et bilforum, tenkte jeg at det ble litt for trist. Så da tok jeg mine tanker inn i garasjen, hvor det ligger 4 stk Cosworthfelger (som er det eneste man kan skryte over som ligger der inne), som førte til at nicket ble Cozzie.

:rolleyes:

- 1993 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro

- 1992 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro

- 1991 Audi 100 C4 2.3E AAR 10v Quattro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kaller meg Lars pga jeg Heter Lars:)

Blir kalt både det ene og det andre som f.eks Ladetrykk og Einstein.

Einsten blir eg kalt ikke fordi jeg er smart ( tvert imot:( ) men av en årsak jeg helst ikke vil si:D

si Einstein og tenk dere om..så kanskje dere skjønner det;)

Ladetrykk blir jeg kalt pga tempramang egentlig:rolleyes:

blir hissig og trykket øker og plutselig....swuuusj..slipper jeg alt ut:D :rolleyes:

30.03.87

www.essokickers.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trengte et nick til Counter Strike, og siden jeg er en slik som er hekta på bil (men ikke kan så mye om bil :) )

og jeg hadde nettop lest litt om Hemi V8 motoren....

plutselig ble det HemiCuda..... tenkte litt på Superbird men folk kan begynne og lure.... SuperFugl ??? :rolleyes:

-1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil)

-1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider