Gå til innhold

Hvorfor har du det nicket du bruker??

Ranger emnet

Asim

Anbefalte innlegg

• Svar 234
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Fordi jeg heter even og første bokstaven i etternavet er e og 84 fordi jeg er født da....

Har hatt det som email adresse i flere år og bruker det på nesten alle sidene jeg er registert på, vanskelig å huske mange brukernavn og passor:D

Grunnen til at jeg har det ennå er at jeg ikke har funnet ut hvordan jeg skifter nick på forumet:cool:

- '01 SEAT Leon 4 20VT

X '96 VW Polo Colour Concept

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er faktisk å regne som mitt først innlegg på dette forumet..

før når jeg lekte hardcore gamer (starcraft og cs) brukte jeg følgende nick:

Gud: ville ha noe som var lett og huske, men jeg oppdaget fort at jeg ikke var Gud så jeg droppet det.

Geron|mo: fordi geronimo var en knalltøff indianer, men jeg oppdaget fort at jeg ikke var indianer (spurte mor om hun hadde vært bortpå en indianer omtrent rundt min unnfangelse, fikk ikke noe godt svar men trakk allikevel en slik sluttning.)

IBuX: ford jeg alltid er i godt humør og klarer å få de som er triste glade igjen, ble jeg av en vennine kalt lykkepillen, men da protesterte jeg på basis at jeg ikke kurerer mentale lidelser. så da ble det.... IBuX, I take the Pain away..

jaja, sånn kan det gå dere.

Jeg er den tøffeste busspassasjeren i hele verden, men jeg lurer på om jeg skal ta lappen.

Tenk å være en Busk i veikanten da... hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by KeLoN

Har det fordi jeg bare fant på det.. vet ikke hvordan.. bare gjorde det :p

Sikker på at du ikke ble inspirert av en MeLoN ?

rolfi.. for det har jeg blitt kalt av alle siden jeg var 3-4 år..

greit og enkelt.. :)

-rolfi

-rolfi

xbox gamertag: rolfii

-BMW E28 528i

-BMW E21 320/6

-BMW E32 750i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er fra gamertiden:

Kallte meg MrPotatoHead før, før jeg fant ut at det ble for langt på EfNet, gikk over til Potet.. dette hørtes bare homofilt ut, så ble det poteten, enda mer homofilt, men alle kalte meg bare potatis, og det blir jeg faen meg kalt den dag i dag og.. både på irc og irl ! *grr*

02 Konebil - Offroader'n

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Digger Nemi og har lest det siden Lise begynte å tegne i Romerikes Blad. Begynte å bruke det på irc men Nemi med en e var alltid opptatt og gadd ikke krangle. Byttet til to eer og vips: Neemi. Har vel hatt nicket i tre-fire år nå og bruker det overalt.

-Little blue angel-

- Toyota MR2 1991 2,0 GTi

- BMW 325i

x Toyota Starlet 1985 Vinterbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ett stort idol i livet, det er MACGYVER

han er bare helten, måtte kalle meg opp etter han da.

har litt god fantasi så macgyver passer bra da,,,

Det var vel grunnen til mitt flotte nick, brukte Corky fra serien life goes on, men ikke nå lengre

Benytter anledningen til å si Bra jul og brukbart nytt år

Skoda Fabia 1.9tdi 2009mod

Skoda Octavia RS tfsi 2006mod

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider