Gå til innhold

Prosjekt: Calsonic Skyline GT-R 2003

Ranger emnet

Laaars

Anbefalte innlegg

jah eg har en sånn skyline bare att den er xanavi men xavani er noe dritt så lagde hele bilden i gull istden er ganske fornøyd egentlig men er jo bare 12 så er ikke den beste i bygging tror eg heller bestiller ny byggesett fra japan 108 kr.... så eg sparer litt :rolleyes:

eg tenker uten å tenke :wonder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 85
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
Laaars!

Hvilket\hvordan kamera har du brukt til å ta de bildene? Ble ekstremt bra med fokusen på det!

Har lyst på digitalkamera jeg også.. Anbefaler du ditt? :)

Hei!

Er et Sony Cybershot DSC-P10 kamera.

Er veldig fornøyd jeg, og kan anbefale det :)

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jah eg har en sånn skyline bare att den er xanavi men xavani er noe dritt så lagde hele bilden i gull istden er ganske fornøyd egentlig men er jo bare 12 så er ikke den beste i bygging tror eg heller bestiller ny byggesett fra japan 108 kr.... så eg sparer litt :rolleyes:

fra hvor? finner ikke en original supra NOE sted på amerikanske eller norske sider.

vet du hvor de har den? ikke no fast and the furious piss

buckle up Dorothy cause Texas is going byebye

Lenke til kommentar
Del på andre sider

slik, da fikk jeg helt dilla igjen og.. bygde mye biler og slik for noen år tilbake, men dette ga meg ny inspirasjon.. :D bestilte nettopp 11 biler fra hobbylink japan :D skyline r34, r32 politibil, rx7, silvia, ae86, vw boble osv.. :D

Fett! :D Husk å vis oss mye bilder når du kommer i gang ;)

1973 Pontiac Firebird

2007 VW Passat 2.0 TDI

[X] 1961 VW Boble

[X]1983 VW Golf MK1 OldSchool

[X]1988 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...
til dere som har bestilt fra hlj før.. omtrent hvor lang tid tok det før dere fikk varene?

kommer ann på hvilken frakt metode du valgte.

den raskeste,så tok det ca 1 uke,den tregeste så kan det ta alt fra 2 uker til 2 måneder,det er med båt.

men det er jo opptil toll lageret også,det er jo ikke alltid de er like kjappe.

98 vw golf 4 gti

Member of VW Audi Club Norwegen

Lenke til kommentar
Del på andre sider