Gå til innhold

Prosjekt: Calsonic Skyline GT-R 2003

Ranger emnet

Laaars

Anbefalte innlegg

• Svar 85
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Nå har jeg søkt og leita og funnet en goood del tøfft! Takk takk lars!!

Men jeg finner veldig lite (så godt som ingen) stylede tamiya, tenkte dette kunne være greit for vet om 2 butikker rundt her som har tamiya...

Men hva med fujimi eller aoshima, noen norske butikker som selger dette? Eller har noe av det hvertfall...?? Tenker ikke på nettbutikker men på gå inn i på beina butikker! ;)

Noe bil-happenings som burde være med i Romerikes Blad? Kontakt meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oter11: send meg gjerne bilder! :D på fred_stian@yahoo.no f.eks. eller via msn fred_stian@hotmail.com

Jeg var innom ei shappe på strømmen nå etter jobb og der hadde de noen få fujimi biler, det hørtes ut som om de kunne skaffe flere så jeg finner lager ei liste over biler jeg lurer på om de kan skaffe og hvis de ikke kan skaffe noen bestiller jeg nok fra hlj.com

Sendte forresten mail dit nå og prøvde med englishen min å spørre så godt jeg kunne om det var mulig at de sendte det som gave... Hadde jo vært kjekt, så slipper man toll og moms og driit... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke toll nei, men no avgift drit på ca 100kr og moms av frakt+prisen på bilen, sa han kar'n i butikken på strømmen (hobbyland fant jeg ut at det hette). Så hvis dette stemmer blir det jo nesten samme pris som de skulle ha for å bestille inn denne her...., den kom til å ligge på omtrent samme pris som andre sett i norge, dvs ca 300-400 kr sa han hvis jeg bestilte et sett fra japan.

men hvis man bestilte flere tjente man nok litt på det...

Blir til at jeg bestiller gjennom hobbyland tenker jeg..

Men ettersom jeg ikke har drivi med det her før, hvor mye ca. burde jeg regne med å betale for utstyr + lakk/maling som trengs?

Og hva burde/MÅ jeg ha?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå er jeg bitt av denna basillen jeg og...

detta blir nok hobbyn å somle bort lange vinterdager med tror jeg!

så jeg slenger meg på det samma spm.

evt. er den noen som kan lage en step by step link??

holm

- Mazda Mx-5 '99 | Suzuki Swift GTi '87 |

[X] Volvo 360 GL x 2 | Nissan Bluebird 2.0 SLX | Opæl Kadett D (for Dritt) |

|TeamSideways|

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet om det går an å få tak i audi 100 c4 evt a6, sportquattro eller bmw m3 også gjerne 500sec.

av audi,så er det bare det gamle gruppe b karroseriet,men det er laget et resin byggesett,av en audi a4 btcc bil,men man må regne ca 1000 kr for det.

men det gamle audi quattro,er lett å få tak i(tamiya)

det er også laget flere utgaver av bmw m3,har selv en m3 e30,men den har dårlig passform,ellers så kan m3 være vanskelig å få tak i,man må regne med 30-70$.det er forskjellige firmaer som har laget disse,finnes også resinkit av m3 e30,ca 700 kr.

tamiya har laget noen forskjellige versjoner av 500sec,deriblant en lorinser versjon.

letteste stedet for å finne disse,er på ebay

98 vw golf 4 gti

Member of VW Audi Club Norwegen

Lenke til kommentar
Del på andre sider