242 Skrevet April 21, 2002 Rapporter Share Skrevet April 21, 2002 her var det ikke noe mye liv nei,vist noen ser dette, om du har volvo,ford opel,samma hva så skriv litt da, har en volvo 242 turbo har Electromtive innsprut(jeg skal grave et stort hull i bakken og kast den ned i hulle) er det noen som har turbo bil med forgasser så skriv da????????????????????? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik Skrevet April 21, 2002 Rapporter Share Skrevet April 21, 2002 Skal du selge innspruten er jeg intr. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fsandroe Skrevet Mai 1, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2002 :D det er dårlig respons på de fleste bilmerker ja.kanskje det ikke er kjent for de fleste at det finnes.Henrik,hvilke prosjekt har du da? jeg har camaro. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik Skrevet Mai 1, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2002 Prosjektet er en Golf 1 Gti med A4 Turbo motor Altså en 1,8 20Ventilers Turbo med Datasprut Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ohm Skrevet Mai 1, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2002 golf 1 med 1,8 T!! høres tøft ut, blir ikke det jævlig trangt? ca hester? Siter Seat Leon 20VT 4, Ganske rask egentlig 82' Hilux sugediesel, treigere enn treigest ex A4 1.8 Q, treig som faen ex 80 2.2 Q, Ikke fullt så treig member of: Follogutta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik Skrevet Mai 1, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2002 Originally posted by ohm golf 1 med 1,8 T!! høres tøft ut, blir ikke det jævlig trangt? ca hester? Nei det går greit det slikk passe trangt Skal satste på ca 250 hk først med org motor mekanisk så blir det prøving og feiling videre Noe serlig over 300 er ingen vits. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola Skrevet Mai 1, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2002 Hvordan får du kreftene i bakken?!? Bilder av hele bilen? (for å se om det står i stil liksom;) ) Siter 03` Volvo V70 d5 197hk 470nm 01` Seat Leon 4x4 20vT X: 92` Bmw 328 turbo 600+hk X: 85` Bmw E30 286hk+ M-power X: 86` Audi 90 Quattro 20v Turbo 400hk X: 86` Bmw M535i Turbo 500hk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik Skrevet Mai 1, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2002 Beklager men bildet var fra et lignende prosjekt ! Har kjøpt inn bil og div motordeler så det blir en liten stund før prosjektet blir ferdig, men jeg skal legge ut bilder ettersom det blir gjort noe ! Krafta skal ned i bakken ved noen skjerte slicks ! Dette blir ikke nokk så derfor ingen vits med over 300 hk Trur mulig gearboxsen ogs tar kvelden med sinter clutch og slicks . Et lite bilde av bilen under rust sveising Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg