Gå til innhold

Føler til motortemp. og registerreim sprm ?

Ranger emnet

le0n

Anbefalte innlegg

Originally posted by le0n

Du vet vell hvilken motor som står i bilen min du da?

740 GL 1990 modell med insprøyt.... B23 eller?

Tåler denne at reg. reima ryker?

Bilen min starta ikke i dag forresten :(

Aldri hatt prob før i det hele tatt, men tror jeg har fått vatn i fordeleren...

Hva gjør jeg da? Skrur den av og tørker bare?

Du har nok B230E hvis det er en 2.3 liters motor med èn kam..

Riv av fordelerloket, ta tørt papir oppi og sleng den på igjen. Men det er vel å merke seg at det skal litt til før dette skaper store problemer :\

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Robert

Du har nok B230E hvis det er en 2.3 liters motor med èn kam..

Riv av fordelerloket, ta tørt papir oppi og sleng den på igjen. Men det er vel å merke seg at det skal litt til før dette skaper store problemer :\

Hva var det du tenkte på? Store problemer? er ikke helt med på hva du prater om... Store problemer? Likte ikke helt det....

Ja det er en 2.3 l motor!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 months later...

Reg. reima på accorden min røyk i helga. I følge naboen som hadde accord før er ikke dette farlig, da motoren i disse bilene tåler det. Hvertfall i følge han. Han hadde bare bytta reima og bilen gikk like pent etterpå. Ingen ventiler som gikk til h..... :D

The Imitation of any or all maneuvers made by 4WS Honda Prelude is hazardous to your car's health.Driving a Prelude may cause loss of interest in other cars, sleepless nights, cold sweats, and other symptoms of addiction. If symptoms persist, DRIVE!

Lenke til kommentar
Del på andre sider