Canepa Skrevet Januar 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2005 Hei satt å kikket litt på nettet nå og kom over en Corrado..! Det jeg lurer på er hva bør jeg kikke etter ved kjøp av en Corrado.. Typiske feil osv! Pris selvfølgelig.. BILEN Grunnen til nettopp denne er at han vil ha innbytte i Sierra sedan og jeg besitter et prakteksemplar i fra 92" Setter pris på litt hjelp og innføring.. Mvh Raymond Siter Mercedes Vito 110 CDI Bilen Crossern Suzuki 250 RMZ Hvis en jente skal vise seg fra sin beste side, må hun ikke sitte på den..! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjelli Skrevet Januar 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2005 Noen tips som jeg har selv lest her på forumet: g-lader dørhåndtak tak luke vindusheiser forstilling, at man kan slippe ratter uten at den svinger av seg selv. rust er ikke noe problem på disse bilene, de ble levert med galvanisert karoseri. langkjørt? jallefall litt, kan være jeg har noe feil -Bjelland well :peace: Siter [X]Golf 4 TDI Highline [X]VW Corrado VR6 =)=) Golf MK1 GTI -- Golf MK2 bruksbilla Opel Combo - Perfekt Båtsøkke Sport lukter bensin,idrett lukter svette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
123654852 Skrevet Januar 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2005 Tja.. Helt rustfrie er de da ikke selv om de ble levert med galvanisert karosseri.. Man bør sjekke godt over rust. Men det er G-laderen som er det største problemet på g60. Sjekk trykk og om det er noe lekasjer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS2-GTi Skrevet Januar 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2005 Hehe, den har vært til salgs lenge den :) Men visst han tar innbytte i Sierra må han være desp :P For og si det sånn - har du hatt Sierra kommer du til å bli overbegeistret over kvaliteten til Corrado ;) Siter Raymond 89' Audi CTQ 83' GTi (2 stk) 96' GSX-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OLW Skrevet Januar 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2005 bare husk og kjøp ett multimeter i samme slengen ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS2-GTi Skrevet Januar 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2005 Kjører ingen plass i Corradoen uten et lite verktøysett og mulitimeter :D Siter Raymond 89' Audi CTQ 83' GTi (2 stk) 96' GSX-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olav Vangsnes Skrevet Januar 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2005 Jeg skjønner ikke hvorfor alle er så opptatt av å ha verktøy med seg bestandig, og at corrado er så dårlige biler... Jeg har hatt 4 corradoer, av diverse årsmodeller, og jeg har hatt utrolig lite trøbbel med dem.. Det er hvertfall min erfaring.. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS2-GTi Skrevet Januar 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2005 Du misforstår ... Corrado er ikke det samme som Corolla ... Siter Raymond 89' Audi CTQ 83' GTi (2 stk) 96' GSX-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olav Vangsnes Skrevet Januar 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2005 Originally posted by RS2-GTi Du misforstår ... Corrado er ikke det samme som Corolla ... åååå - så det er corolla jeg har hatt fire stk av?? dumme meg knock Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg