Deamon::.. Skrevet Januar 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2005 Kjøpt meg en bruktbil.. bilen funket helt greit de første fem minutterne etter jeg kjørte den hjemmover... Men såå begynte den å fuske det blei værre å værre.. så etter en halvtimes tid så stoppet den.. men lot den stå litt så startet den igjen.. og det var etter den hadde fått litt kondens fjerner! men hva kan dette være? Det begynner først når man kommer opp i 3000\4000 omdreininger, og på 4 gir 2500 .. Hmm.. Noen som kan hjelpe med svar`? Takker :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
safoll Skrevet Januar 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2005 Originally posted by Deamon::.. Kjøpt meg en bruktbil.. bilen funket helt greit de første fem minutterne etter jeg kjørte den hjemmover... Men såå begynte den å fuske det blei værre å værre.. så etter en halvtimes tid så stoppet den.. men lot den stå litt så startet den igjen.. og det var etter den hadde fått litt kondens fjerner! men hva kan dette være? Det begynner først når man kommer opp i 3000\4000 omdreininger, og på 4 gir 2500 .. Hmm.. Noen som kan hjelpe med svar`? Takker :) Tennpluggene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg