Gå til innhold

Flashbacks fra gamlebilen(e)

Ranger emnet

acoupe

Anbefalte innlegg

Litt flashbacks her nå.

Hvilke biler har DU hatt gjennom åra ?

Vis bilder så vi andre for se !

Begynner med meg :

Fikk lappen 2 april 2004, og siden da har jeg hatt 3 biler.

1. 1991 Audi coupe 10v :

bil.jpg

2. 1990 Audi coupe quattro 20v :

quattro.jpg

3. 1990 VW Corrado G60 (som jeg har nå) :

corrado08.jpg

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

acoupe. (Litt offtopic)

Da har jeg et spørsmål til deg..! Hvordan vil du sette Corradoen og Coupe Quattro'en opp mot hverandre ?

Har sett på begge bilene skjønner du. Lyst på en sånn :)

Mvh

Raymond

Mercedes Vito 110 CDI

Bilen

Crossern Suzuki 250 RMZ

Hvis en jente skal vise seg fra sin beste side, må hun ikke sitte på den..!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Canepa

acoupe. (Litt offtopic)

Da har jeg et spørsmål til deg..! Hvordan vil du sette Corradoen og Coupe Quattro'en opp mot hverandre ?

Har sett på begge bilene skjønner du. Lyst på en sånn :)

Mvh

Raymond

Vell...det er jo ganske vidt forskjellige biler, men det er mye morsommere å kjøre corradoen enn coupeen. Dem har så og si lite mye komfort, bortsett fra at coupeen jeg hadde var litt mer utstyrt. Det jeg savner mest er vel quattron, men litt trimma g-60 med dump jevner ut det :D

Dessuten er det større mulighet for å gjøre corradoen litt mer unik på enklere måte, altså ettermontere litt målere, lakke detaljer osv osv. Så generelt har jeg det mer gøy med corradoen enn coupeen.

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt fem biler siden jeg fikk lappen for tre år siden..

Har bare bilde av to av dem..

Min fjerde bil, 84` VW Golf 2

Bil_004.jpg

Bilen jeg har nå, 85` BMW 320i

PICT0046_001.jpg

Bmw er under oppbygging for vintern, se mer på prosjekttråden min under her.. :D

"One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første bilen min, Opel Calibra 2.0i 91 mod. Kjøpt i mai 2001 solgt i 2003:

mincal6.jpg

Andre bilen min, Audi A4 avant 1.8 96mod. Kjøpt i januar 2003. Har den fremdeles

DSCN0216.jpg

Legger også med denne 1970 Ford Mustang Mach 1 351 C. Bilen er i grei nok stand, men ansees som prosjekt. Må bare få tid til å begynne:

Mustang007.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å... det bare måtte komme.... Skal vi se... Lurer på om jeg husker alle..! Har dessverre bare bilder av to nå. kan oppdatere ettersom jeg finner av de andre.

1: 1979 Ford Mustang (Foxbody) Har denne ennå.

2: 1981 Ford Taunuds Ghia 2 dørs To farget, med skinninteriør! Kjørte ca 6 mnd til mustangen hadde fått ny motor. Solgt anonymt med skam...

3: VW Transporter russebil.. Med verdens dårligste automatkasse!

4: 1979 Ford Mustang delebil. V8 med turbo, og gode greier. Endte sine dager under en gravemaskin i hagen min...God og flat, ja:D

5: 1969 Lincoln Continental MK III 460cid bigblock, nesten 400hk, og 2,2 tonn :D Kosebil

bak.jpg

6: 1981 Pontiac Pohenix. Stygg og rusten. Kjøpt på... Phoenix..! Og så ut som den hadde vært gjennom en brann. Solgt med glede, og lettelse. Jeg er glad jeg ikke har bilder av denne...

7: 1987 Opel Rekord. Grønn og jævlig metallic, og lys brunt interiør. Hadde rekord i å bryte sammen... Men da jeg prøvde å ta livet av den nekta den å dø!!! Solgt, og går fremdeles!???

8: 1974 Datsun Cherry Stv. 1,0 med 48 hk. En klassiker, og et prosjekt. Har denne ennå.

9: Mitsubishi Galant GTI 2,0.150 hk. En av mine få bra biler. Den hadde en tendens til å ta livet av dynamoene, og jeg gikk lei... Solgte bilen til en kompis, og den har vært feilfri siden.. Faen! jeg savner den! Må ha Mitch en gang til.

10: 1986 Ford Mustang. Solgt rett før jul.

11: 1984 Toyota Corolla Coupe AE86 . Bedre kjent som Levin. En bil som skal "i daglig drift" :D Må bare tolle den, og sveise "litt" først.

bagfra.jpg

12: 1985 Toyota Corolla 1.3 DX. En helt vanlig corolla, som går og går, og er dønn strøken.

Hehe... 12 biler, ja! Flere enn jeg trodde! Og en del biler inni der som jeg ikke er så alt for stolt av å ha eid...

'69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får slenge meg på jeg også da. Fikk lappen i april 2004 jeg å og har hatt 3 biler siden.

nr1. En 1990 Passat GT G60 Syncro:

DSC01503.jpg

nr2. En 1985 Audi 80 GTE Quattro med kamelon lakk:

DSC02109.jpg

nr3. min nåværende bil, en Audi 90 2,3 20v Quattro, har andre felger nå hvis noen lurte på det.

DSC02159.jpg

x-97 Audi A6 2,5 TDI quattro

x-86 Audi 80 quattro

x-89 Audi 90 2,3 20v quattro

x-85 Audi 80 GTE quattro "kamelon lakkert"

x-90 Passat GT G60 Syncro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Dinglevims

Fikk lappen 6. desember 2002 og har bil nr 5 og 6 nå...

1: 1979 Ford Mustang Ghia 3.8 V6

1mustang.jpg

Fin bil! Jeg har 79 Hatchback! samma farge til og med! hvor ble den av?

'69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry

Lenke til kommentar
Del på andre sider