Dinglevims Skrevet Januar 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2005 Originally posted by Skidracer Fin bil! Jeg har 79 Hatchback! samma farge til og med! hvor ble den av? Mener å huske at bilen ble solgt til en kar fra østfold. Fikk vel V8-er ikke så lenge etter at den ble solgt tror jeg. Har hatt lyst til å finne den igjen, men har desverre ikke reg nr på den. Siter 2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive 1993 Audi 80 2.0S Avant Jettaeinser.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skidracer Skrevet Januar 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2005 Originally posted by Dinglevims Mener å huske at bilen ble solgt til en kar fra østfold. Fikk vel V8-er ikke så lenge etter at den ble solgt tror jeg. Har hatt lyst til å finne den igjen, men har desverre ikke reg nr på den. Lenge siden? For det var en kliss lik en, med samma felgene og 302, og svart interiør, med checkermønster som rulla på hortensveien for 2-3 år siden. endte som totalvrak:( Siter _________________________ '69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dinglevims Skrevet Januar 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2005 Originally posted by Skidracer Lenge siden? For det var en kliss lik en, med samma felgene og 302, og svart interiør, med checkermønster som rulla på hortensveien for 2-3 år siden. endte som totalvrak:( Solgte den vel i desember 2002 hvis jeg husker rett. Var blått interiør i min. Siter 2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive 1993 Audi 80 2.0S Avant Jettaeinser.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
triggerhappy Skrevet Januar 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2005 Denne fikk jeg rett etter at jeg ble 17, solgte den rett etter at jeg ble 18: Siter -x 1988 Ford Sierra Cosworth -x 1991 Mazda 323 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Januar 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2005 Originally posted by Skidracer Det der VEIT jeg er gøy:D hehe..var veldig gøy da den gikk ja :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg