vwgolf2 Skrevet Januar 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2003 du er opptatt av om det er glassfiber eller plast skjønner jeg...hehe wtf? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oshim Skrevet Januar 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2003 hehe.. jeg går iallefall egne veier:) skal ha de gamle fangerne.. + gamle GTi spoiler`n .. behøver kun senking jeg.. Noen vet som vet om firma som fikser pop-out ruter bak på golf2? Siter Rust er passe dust. lzm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pololars Skrevet Januar 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2003 RoXstedy sin Golf 1 med org fangere Siter Eat Sleep Volkswagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pololars Skrevet Januar 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2003 Denne er jo ganske fin med RS fanger.. Siter Eat Sleep Volkswagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeeDub Skrevet Januar 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2003 Originally posted by pololars Denne er jo ganske fin med RS fanger.. Joda, om man er fargeblind mot oransje? :\ Siter FORZA MOTORSPORT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet Januar 21, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2003 Hmm, Da har jeg vel et ganske seriøst problem da? For jeg liker ikke egentlig fronten på 90 fangere,selv om det er 3600 lepper du kan hive under. Men det er jo tydelig da iflg dere at alle plasser untatt nord-trøndelag så er det overbefolka m rs fronter.hehe Hvis en av dere klarer å sende over et bilde av en 90 leppe som er skikkelig fin så kaaanskje jeg kan ombestemme meg. Ellers så tror jeg nok faktisk jeg står på den rsfronten,even though jeg har hele bilforumet imot meg ;P hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeeDub Skrevet Januar 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2003 enkelt, fint og rent. (Syns nå jeg da) :) men åsså dette er noe du får bestemme selv, bare gå for det DU liker best... Og om du skulle like fronten på bildet under er det en fyr som har noe sånt til salgs :P Siter FORZA MOTORSPORT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet Januar 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2003 Originally posted by Eibach Og som sagt, du kan gjøre MYE med en Golf 2 :) Den Golfrado'n er fet Hadde jeg vært rik skulle jeg byggd meg en sånn :D Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeeDub Skrevet Januar 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2003 Originally posted by Mk2-16v Den Golfrado'n er fet Hadde jeg vært rik skulle jeg byggd meg en sånn :D Yep, ikke dårlig den Siter FORZA MOTORSPORT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Januar 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2003 Ellers så tror jeg nok faktisk jeg står på den rsfronten,even though jeg har hele bilforumet imot meg ;P hehe [/b] jeg støtter deg :D hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Januar 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2003 Prøv heller denne!!!!! Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet Januar 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2003 Den hybrid golf/corradoen kunne spart seg for minst 2 av de 3 vingene bak syns jeg.. ble nesten litt laksetrapp-effekt.. Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Januar 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2003 Originally posted by Polo Classic Prøv heller denne!!!!! Rs4 fangeren.. Den er litt mere firkantig, og den passer bedre :) Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Januar 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2003 Originally posted by LupoB0Y Den hybrid golf/corradoen kunne spart seg for minst 2 av de 3 vingene bak syns jeg.. ble nesten litt laksetrapp-effekt.. Synes det var litt tøft faktisk, men ja, litt mye stasj :) Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Januar 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2003 Originally posted by Jonte Rs4 fangeren.. Den er litt mere firkantig, og den passer bedre :) Dette er den nye GT1 fangeren. Den vil du garantert bli alene om. Bilde av den på bil i nye VW Scene Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg