Jonte Skrevet Januar 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2003 Originally posted by Polo Classic Dette er den nye GT1 fangeren. Den vil du garantert bli alene om. Bilde av den på bil i nye VW Scene Ligna jævla på Rs4 da.. men, ok :) Kanskje jeg kan kjøpe meg en sånn der i senere tid. Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet Januar 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2003 den var fet, fint photoshop objekt også.. sett den på en bil da så vi får se en eller annen.. :D Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet Januar 22, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2003 Hm,ganske søt den fangeren,men hva er prisen på den og hvor i norge er det mulig å få kjøpt en sånn en uten å selge morra si m gammeltante å et gebiss fra 1878? Noen som vet om det finns trimfilter til 1.8 noen andre plasser enn caprizonetuning? For de har tydeligvis ikke det.og kom med et knall råd om at det er enklere å bytte om til gti 16. det er jo bare en prisforskjell på 1/15,men det er jo kurant nok det da. Noen som har noen gode råd om å få den tuna litt.uten at det blir alt for dyrt og alt for mye pes? For mitt budsjett er allerede sprengt et par ganger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Januar 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2003 Ingen som selger dette merket i Norge enda, men jag kan jo altids ordne en hvis du vil. Regner med at den kommer på ca 4000,- ferdig tollet og levert Foran og bak kommer på rundt 5500,-. Alt avhenger av hvilken vei krona går:D Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Januar 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2003 Digga fangern! Løp og kjøp dere som har slik vogn! sombrero Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Januar 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2003 Originally posted by Polo Classic Ingen som selger dette merket i Norge enda, men jag kan jo altids ordne en hvis du vil. Regner med at den kommer på ca 4000,- ferdig tollet og levert Foran og bak kommer på rundt 5500,-. Alt avhenger av hvilken vei krona går:D ` Hvordan ser den ut bake? Har du bilde av den i "praksis" ? Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Januar 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2003 Har dessverre ikke bilde av den, men mener å huske at den er ganske lik den dietrich har bak til Golf I Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Januar 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2003 litt off topic men ; http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=4417838 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Januar 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2003 Originally posted by vwgolf2 litt off topic men ; http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=4417838 Litt..... :) Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Januar 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2003 men se på den stakkars vag bilen da :D var det som var poenget mitt ...hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Januar 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2003 Sant det.. var redd i går når j låste opp min jeg...;) Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Januar 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2003 syns nå ikke den var så mye kulere enn RS2 fangeren da men...men blir vansklig å si når jeg ikke ser den på en bil :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Januar 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2003 Finere fordi den er mer kantete enn en vanlig RS-fanger og dermed matcher bilens kantete linjer bedre! sombrero Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Januar 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2003 som sagt..har ikke sett det på en golf før. må se bilde før jeg uttaler meg iafall..men kan nok stemme det ja...:rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CE 16XXX Skrevet Februar 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2003 Jeg sier meg enig med Eibach på at Golf2 med emblemfri grill, 90-fangere med gti-leppe er penest. Men skulle jeg bytta den ut, ville jeg valgt rs4-look fangeren fra Dietrich framfor rs2-look fangeren. Da er det med tanke på designet på bilen, men man skal jo selvsagt ikke kommandere andre til å ikke sette på det de selv vil ha. Man styler vel bilen for seg selv, og ikke for andre? Tenk hvor kjedelig det hadde vært om alle hadde hatt samme smak.. Ps - hvis noen vet om noen billige G-60 sideskjørt/breddere - så gi meg en liten beskjed :) Pps - Er det i tillegg noen personer med utsøkt smak som sitter og ruger på Kerscher Carmona 9x16: Jeg vil gjerne høre fra deg ;) Siter vw golf2 gti "polo" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg