passat kara Skrevet Februar 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2003 sau- "Tenk hvor kjedelig det hadde vært om alle hadde hatt samme smak.." Utrooooolig mange golf 2 eiere med samme smak, virker i alle fall sånn :) for du ser jo et dusen like 2ere minst... Men er kansje bare meg som mener det :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Februar 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2003 Originally posted by passat kara sau- "Tenk hvor kjedelig det hadde vært om alle hadde hatt samme smak.." Utrooooolig mange golf 2 eiere med samme smak, virker i alle fall sånn :) for du ser jo et dusen like 2ere minst... Men er kansje bare meg som mener det :) Fordi at det finnes så mange Golf 2'ere i verden at det ikke er nok styling til at alle kan ha forskjellig :) Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet Februar 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2003 Jepp stemmer vel det :) Ting jeg legger merke til som er tøft er hvis noen har spesielle speil, svesia bak luke og farge på bilen, sånn som 90 fangere,lepper,forskjellige bak lys osv tenker e ikke så mye på egentlig.... eller det er så vanlig med 90 fanger foran og bak, ei leppe og sota baklykter, grill list og 40 senk og 15"... Gull golfen fra auto fil (husker ikke hva han kaller seg her på forumet, den er nice syns jeg, fordi den har spesiel farge(fin) spesielle front og litt fordi den er 5 dørs. Det er en TØFF 2er golf syns jeg da.. men så er vel den sponsa på noen kroner og da.. hehe Jonte din kan sikkert bli jævli tøff den.......... Kommet noe lenger med bygginga av motoren foresten? eller er det et prosjekt som tar småååå steg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CE 16XXX Skrevet Februar 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2003 Passat kara - Jeg skjønner hva du mener, 90-fangere er noe "alle" har - men de som kjører Golf2 er vanligvis enige om at 90-fangere er et must for å style bilen. Fronten blir sinnsykt fet når man får den lav nok med tanke på den brede fangeren kontra den tynne "ikke 90-fangeren". Det er jo selvsagt de som går for cleanest mulig, og dermed holder seg til de tynne fangerene, men det er ikke noe for meg. Det er også som du sier, at lakken har mye og si for å skille seg ut. Vi deler samme mening om Gullgolfen til Christian, jeg tør å påstå at den er Norges mest gjennomførte og strøkne Golf2. Masse respekt til eier av den bilen. Mine planer for å få en "annerledes" golf: Alt lakkes i bilens farge(skjermbreddere, grill, speil osv), 9x16" felger, 60mm senkesett foran+bak, sletta bakluke, monovisker. Lakken er allerede relativt spesiell: Svart med lilla perlemor, ganske fin effekt på solskinnsdag. Det eneste som spiller en stor rolle for mine planer er økonomien, og jeg er vel ikke alene her. Alle dagdrømmer vel om at bilen de har er så fet at folk vrir nakken av seg når de ser etter den når den glir gatelangs. Realiteten for mange derimot, inkludert meg, er at man må regne med god tid på å få gjennomført planene og til slutt stå med en bil som gir meg en god følelse og får mange blikk. Jeg gleder meg, den tiden kommer. Og, Jonte, jeg gleder meg til å se din bil ferdig, etter å ha lest litt om hva du planlegger, så ser jeg fram til resultatet. Siter vw golf2 gti "polo" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet Februar 4, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2003 Syns egentli at samme hvordan jeg styler bilen så blir det noen som har likens så det spiller ingen rolle egentli :) Men nå er planen grei : Rs front 60mm senking. sveisa bakluke 90fanger bak effekt dtm potte plana topp effektanlegg. om mulig rally front m list Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Februar 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2003 det å sette på 90 fangere er vel ikke å "style" bilen? det er jo org. fangere :rolleyes: men er enig i at det blir fett med 90fangere MED tåkelys og GTI leppe (gjerne så lav at leppa subber litt på små humpler! hehe ) og at fangeren er hellakkert i samme farge! er vel ikke no fan av sorte felter på fangeren, iafall ikke på en sånn pen blåfarge som du har på bilen din Jonte! :) men du skal vel hellakkere dem etterhvert...så blir vel bra dette!! fine lykter du har da ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Februar 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2003 Jeg synes ikke det er fint med hellakkerte fangere. Synes at det er greit å markere skiller og fremheve formen på bilen. Synes mange av bilene som er helt monochrome blir kjedelige og formløse. Tror nok trenden fremover kommer til å gå bort fra RS fangere og mer over på enkle "styling cues". Små custom triks en må være kjenner for å se osv, old scool felger, eller nye tredelte i old school look (HTN, NCM) Hva med å prøve å være trendsetter, ikke bare en follower som de fleste er Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet Februar 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2003 Jeg er forsåvidt helg enig med deg polo classic. Jævli fett når du ser en bil, du ser at det er gjort noe med den men klarer ikke helt og sette fingern på det :) Små ting som gjør bilen mye finere.. sånn som hvite blinkers foran og på siden på 35i passaten, ikke store saken men gjør bilen MYE finere.. lakkerte bak lys i en diskree farge eller en farge øverst og en nederst ser mye lekrere ut en "farge" kartet som er orginalt på gamle biler. Er forsåvidt mye mere stil med sånn, en om du har på stoooore vinger osv.. Jeg er ikke helt enig med deg vwgolf2 jeg vil si at og ha på 90 fangere på en 2er som ikke har det orginalt er og style en bil.. for det er jo først "orginalt" på de siste 2er golfene.. Og når man panker på 90 fangere på en 1er da er det i alle fall styling... syns jeg da :) Er også uenig med hell lakkering, syns det er finere med ei svart stripe øverst, men det kommer jo litt ann på farge på bil :) men er litt tøft når du har ei svart stripe rundt hele bilen på en lysere bil. Syns golfen fra bilsport den 1ern med mett med chrom var snax jeg :) Det var liksom litt old school, med mye chrom org gti felger osv... DEN VAR JÆVLI FIN! mørk grønn skrevet av Arvid som henger her på forumet (han med den polo'n huske ikke nicket) VAr en nordmann som eide den også.. sikkelig netåt senka, 16v motor med sikkelig gasser! Noen som har noen flere bilder av den ell det som var i bladet foresten? de vil jeg i så fall veldig gjerne ha! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Februar 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2003 Pussig du skulle nevne den artikkelen til mr Dyrkorn. Leste faktisk den på lørdag. Har dessverre ikke scanner Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet Februar 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2003 Andre leser "manne blader" på senge kanten jeg leser bil sport.. fy faen for en golf det er :) tenkte på andre bilder av den en de i bladet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Februar 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2003 Originally posted by passat kara Andre leser "manne blader" på senge kanten jeg leser bil sport.. Tror ikke du er den eneste av dem her inne.. ;) Jeg for min del holder meg til "manne blader" ;) hehe.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet Februar 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2003 Det var et stilig bilde du hadde nederst der gitt, sånn må jeg lage også :) hvis du ikke har veldig lyst til og gjøre meg den bjørne tjenesten da . hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Februar 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2003 Originally posted by Polo Classic Hva med å prøve å være trendsetter, ikke bare en follower som de fleste er Åhh, så godt at noen sa det! Får jeg kysse tærne dine? Originally posted by Polo Classic nye tredelte i old school look (HTN, NCM) Hva er dette? Originally posted by passat kara skrevet av Arvid som henger her på forumet Heter ikke Arvid! Originally posted by Polo Classic Pussig du skulle nevne den artikkelen. Har dessverre ikke scanner Bilsport er veldig lite glade i å se bladet lagt ut på nettet! For de som lurer er det Bilsport 8 2002. Eiern av nevnte Golf bor nå i Trondheim og har masse spennende utviklingsplaner for bilen! sombrero Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Februar 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2003 Hadde jeg bygd 2'er Golf hadde den hatt små fangere og 14" felger..... "Alle" skal ha store fangere eller RS look. Er det noen i norge som bygger 2'er med små fangere? Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Februar 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2003 Originally posted by borabora Er det noen i norge som bygger 2'er med små fangere? Ja sombrero Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg