vwgolf2 Skrevet Februar 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2003 Originally posted by Polo Classic Tror nok trenden fremover kommer til å gå bort fra RS fangere og mer over på enkle "styling cues". Hva med å prøve å være trendsetter, ikke bare en follower som de fleste er alltså... små fangere er fett på golf 1, ikke på golf 2 (min mening..hehe) og man styler ikke etter TREND, man styler etter ønske, og etter hva man selv syns er fett! skal ikke se bort ifra at det blir 90 fanger forran på min en gang i fremtida for den saks skyld! syns det er kult... skal jeg ha golf 1 så skal det i hvertfall bli småe fangere... :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Februar 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2003 Riktig, men det er så moro når noen ØNSKER å gjøre noe nytt! sombrero Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet Februar 4, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2003 syns egentli at det er dritkult med 1'r golfer med store fangere å skikkeli feite felger jeg da,men. Det er nu bare min smak.. Syns nesten d er finere med store felger på golf 1 en på en toer golf. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet Februar 4, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2003 Noen som har noen meninger om Ap-Sportfahrwerke sine senkefjærer? vet jo at eibach er av mye bedre kvalitet,men bare for å ha til jeg får råd til koni å eibach.. Grei pris på disse sportsfahrwerke fjærene. 990 for 60-40mm senking. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Februar 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2003 Originally posted by Kid-A Ja sombrero :D Kommer den på treff i år eller? Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Februar 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2003 Originally posted by Polo Classic nye tredelte i old school look (HTN, NCM) Hva er dette? Min tanke er som følger. Finnes mange kule gamle felger rundt omkring. Typisk da felger som var populære på slutten av 70-tallet/begynnelsen-midten av 80 tallet. De felgene som er igjen av disse er stort sett i en "sorry state", feil offset og feil boltmønster til VAG hvis du er så heldig å finne dem. Så min tanke var å finne en god gammel felg for å "kopiere" senteret av felgen, frese rikte boltsirkel og senterhull, og gjøre de tredelt for å få riktig offset. Her er noen bilder av HTN sine forskjellige kopier BBS E30 Speiss ATS Classic med 4 eiker istedet for 5 NCM Pirelli P Hva med å prøve å være trendsetter, ikke bare en follower som de fleste er Åhh, så godt at noen sa det! Får jeg kysse tærne dine? Ok, de er akkurat ny dusjet Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Februar 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2003 Originally posted by borabora :D Kommer den på treff i år eller? Ja Originally posted by Polo Classic Ok, de er akkurat ny dusjet Smask! BBS E30 er tøff! sombrero Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Februar 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2003 Originally posted by Kid-A Ja sombrero :D :D :D Skal bli gøy. :D Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rain Skrevet Februar 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2003 Hva skal jeg kjøpe mellom RS2 eller Gti front, visst jeg kjøper 90 fanger bak. til golf II 85 mod. Hvor i Norge er det billigst? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Februar 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2003 min menig i denna saken er jo lett.. alle andre har styla golfene sine.. så det er vel snart kult å komme med en orginal? det er det jo ingen andre som har? :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Februar 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2003 nei, har nesten ikke sett noen golfer med 90 fangere hapyhappy desuten skal det mye til for å få en golf 2 med små fangere kul... mener jeg da... :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeeDub Skrevet Februar 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2003 Originally posted by vwgolf2 nei, har nesten ikke sett noen golfer med 90 fangere hapyhappy desuten skal det mye til for å få en golf 2 med små fangere kul... mener jeg da... :cool: Ja takk, ja takk & ja takk Siter FORZA MOTORSPORT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet Februar 18, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2003 Disse er jo et klart eksempel på at vanlige fangere faktisk kan bli ganske tøffe.hvis en gjør resten skikkelig. Og en ting til. er det normalt at en audi a4 1,8 turbo ikke klarer å dra ifra den lille rotta mi på 90 hest? En kompis som kjøpte seg og klarer ikke dra fra meg,før vi kommer opp i store hastigheter. litt skuffet over det der :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hfracing Skrevet Februar 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2003 skal ikke se bortfra at det er normalt, ihvertfall hvis han har 4wd ;) med gtien drar man nogenlunde greit fra de vanlige 1,8 t bilene... Siter - 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver - 1992 mx5 - Trackday toy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet Februar 18, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2003 Er ikke 4wd nei,syns nå d var litt skøyigt for min del da at han som var kry som en hane med turboen sin,ble sittende å kjefte resten av kvelden. hehe. Men han har fått seg den mest strøkne a4'n her i levanger da,og der er ikke så aller verst.uavhenig av motor :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg