Gå til innhold

Råd om styling

Ranger emnet

pahf

Anbefalte innlegg

Originally posted by Polo Classic

Tror nok trenden fremover kommer til å gå bort fra RS fangere og mer over på enkle "styling cues".

Hva med å prøve å være trendsetter, ikke bare en follower som de fleste er

alltså... små fangere er fett på golf 1, ikke på golf 2 (min mening..hehe) og man styler ikke etter TREND, man styler etter ønske, og etter hva man selv syns er fett! skal ikke se bort ifra at det blir 90 fanger forran på min en gang i fremtida for den saks skyld! syns det er kult... skal jeg ha golf 1 så skal det i hvertfall bli småe fangere... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 82
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Originally posted by Polo Classic

nye tredelte i old school look (HTN, NCM)

Hva er dette?

Min tanke er som følger. Finnes mange kule gamle felger rundt omkring. Typisk da felger som var populære på slutten av 70-tallet/begynnelsen-midten av 80 tallet. De felgene som er igjen av disse er stort sett i en "sorry state", feil offset og feil boltmønster til VAG hvis du er så heldig å finne dem. Så min tanke var å finne en god gammel felg for å "kopiere" senteret av felgen, frese rikte boltsirkel og senterhull, og gjøre de tredelt for å få riktig offset.

Her er noen bilder av HTN sine forskjellige kopier

BBS E30

a_r9_1.jpg

Speiss

a_r3_1.jpg

ATS Classic med 4 eiker istedet for 5

a_r6_1.jpg

NCM Pirelli P

1_g.jpg

Hva med å prøve å være trendsetter, ikke bare en follower som de fleste er

Åhh, så godt at noen sa det!

Får jeg kysse tærne dine?

Ok, de er akkurat ny dusjet

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Disse er jo et klart eksempel på at vanlige fangere faktisk kan bli ganske tøffe.hvis en gjør resten skikkelig.

Og en ting til.

er det normalt at en audi a4 1,8 turbo ikke klarer å dra ifra den lille rotta mi på 90 hest?

En kompis som kjøpte seg og klarer ikke dra fra meg,før vi kommer opp i store hastigheter.

litt skuffet over det der :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider