passat kara Skrevet Februar 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2003 Er egentlig sjeldent jeg ser en styla golf2 med små fangere.. sett det på internett men ikke så ofte ellers. For de fleste mener at de MÅ ha 90 fangere for at det skal se fint ut. Men denna du fant Eibach var jo rå. Hvorfor er det så få som fører denne stilen da? ser jo veldig pent ut Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Februar 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2003 Helt enig, synes små fangere gir en "cleanere look", mer retro... Og alle har jo store fanger eller RS så da er det kult at noen har små oxo. :) Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Februar 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2003 i Tyskland og England er jo alle golfene små fangere og chrome. Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Februar 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2003 Originally posted by Jonte i Tyskland og England er jo alle golfene små fangere og chrome. Ikke alle men begynner å bli noen.... ;) Men alt er jo smak og behag. :) Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet Juni 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2003 det blir iallefall små fangere og MYE senking på prosjektet mitt nå.. :D Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Juni 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2003 Samma for meg.. tja.. myyye senking blir det kanskje ikke.. men trur faen jeg må kjøpe en bil til så jeg kan få gjennomført alle plana ;P Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AXi0N Skrevet Juni 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2003 Klart det ser pent ut på bilde med små fangere... men skal du ha småfangere blir det akkuratt som med RS fanger.. hvis kanskje ikke vanskligere å få den fet. Man må ha bilen STRØKEN.. Ny Lakk Breie fete felger. Som sagt tidligere at man måtte ha en STRØKEN golf 2 for at RS fanger skulle bli noe bra. Men som jeg ser på alle bildene av "old school" golfer.. De kjører ikke stilen helt ut... de kjører med 90 dører:) hehe Siter -02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde -94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde -90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde -84 VW Golf II [solgt] Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Juni 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2003 Så ut som den var i største laget. Hva med å skalere den ned? Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg