Gå til innhold

Oldschool VW/4x100 felger Ø.K!

Ranger emnet


Jeez

Anbefalte innlegg

Ønsker gjerne for en billig penge å kjøpe et sett slike felger, aluminium helst. Helst ikkje skeive og farlige felger, men restaurereringsobjekter.

 

Eksempler er,

felge26.jpgfelge24.jpg

felge22.jpgfelge50.jpg

 

Andre forslag er såklart også velkomne. Kan også vere interessert i et sett stålfelger som kom originalt med Golf3? Dette er stålfelger som ser ut til å ha en støpt kant, ikkje valsa som de fleste kjenner til. Som slik;

69704.jpg

 

På førehand takk!

Volkswagen - Da weißt man, was man hat

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De stålfelgene har ikke støpt kant, men plastring som gjør at den ser bredere ut!!

 

har sånne felger sjøl men uten kapsel og ring

 

passer bra på gamle vw's :D

 

De kom ikke på golf3 men de seneste golf 2 sport og pasadena, er på Caddy, noen passater, seat inca, enkelte seat, Tysse tilhengere osv!

1996 Vw Passat 1,9 TDK

1990 Vw Transporter TD nedgradert til D :((trenger noe småtteri til denne)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Plastring altså!? Eg som trudde det var real shait! :D Jaja, er ute etter plasringer da, for sånne felger har eg jo :)

 

Hm, mener nå at eg neste utelukkande har sett de på G3er eg men.. Men hvis du sier det så. Jaja, ingen som har noen alus å dele med meg?

Volkswagen - Da weißt man, was man hat

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åssen bil skal du ha de på???

 

si fra hvis du vet om noe ekstra ringer da!! gjerne kapsel i midten også :D

 

spurte pris på sånn kapsel hos møller 125 kr pr stk ca!! glemte å spørre om pris på ringene!!

 

cheron: det er noe som heter sunn konkurranse :D:D:D

1996 Vw Passat 1,9 TDK

1990 Vw Transporter TD nedgradert til D :((trenger noe småtteri til denne)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal på en min Jetta. Eg har både stålfelger med runde hol og de med litt merkeligare rundare form på hola som ser ut som de er trykt ut lissom.

 

Men kan spørre om sånne plastringer hvis eg får annledning. Når et sånt plastdeksel koster 125,- koster vel en sånn ring over 200,- skulle eg nå tru.. :/

 

Men når det gjelder deksler kan eg spørre en kamerat som skal kondemnere sin krasja Golf Pasadena. Trenger jo ikkje mer enn 4 sjøl så, men evt. ringer vil eg ha sjøl :)

Volkswagen - Da weißt man, was man hat

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Vw Digger

De stålfelgene har ikke støpt kant, men plastring som gjør at den ser bredere ut!!

har sånne felger sjøl men uten kapsel og ring

passer bra på gamle vw's :D

De kom ikke på golf3 men de seneste golf 2 sport og pasadena, er på Caddy, noen passater, seat inca, enkelte seat, Tysse tilhengere osv!

 

Fulgte med min Golf3 som vinterfelger, da en 1992 modell..

Hadde dere bodd i nærheten kunne dere fått mine fri og franko...

- VW Touran Mk1 TDI

- VW Golf Mk3 Variant 8v

- VW Golf Mk2 8v

 

Fiend Engineering

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår