Gå til innhold

Jajajaaa dønn ja :) da ble det en helt annen bil

Ranger emnet

mavoma

Anbefalte innlegg

Kjøpte meg oz ceres felger i går, de forvandlet hele bilen min :cool: kunne ikke ha funnet noen råere felger, skal tone vinduene senke 20mm til fram og valse bak så er alt topp :) (turboen kommer i februar)

Klikk på bildene for å se de i stort format :D

th_b6e_Bilde175.jpg

th_cff_Bilde159.jpg

th_f45_Bilde163.jpg

th_53f_Bilde166.jpg

th_b20_Bilde170.jpg

th_bfa_Bilde174.jpg:op :op :op :D :rolleyes: :D

Bmw 325 turbo e36, 3toms eksos konfilter ic, dump bensintrykksregulartor, oz ceres felger, m3 fanger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 36
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skal gjøre alt selv, bestilt turbo og manifold bare, skal bygge det sammen selv å kjøre med 0,45 i trykk å ha i overkant av 250hk til jeg får kjøpt meg sprut å kan lade opp til 0.8 å ha litt over 300hk, men jeg tror jeg senker kompresjonen før jeg lader så mye som 0,8

Bmw 325 turbo e36, 3toms eksos konfilter ic, dump bensintrykksregulartor, oz ceres felger, m3 fanger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by mavoma

Skal gjøre alt selv, bestilt turbo og manifold bare, skal bygge det sammen selv å kjøre med 0,45 i trykk å ha i overkant av 250hk til jeg får kjøpt meg sprut å kan lade opp til 0.8 å ha litt over 300hk, men jeg tror jeg senker kompresjonen før jeg lader så mye som 0,8

hvor masse koster turboen ?? å manifold`n da??

eg har veldilyst å gjere det med min...

men du må vel gjere noko med stemplene?? dei tåler vel ikkje for masse trykk heller??

må jo ha so masse røyr å slanger +++ div:) har ikj lyst å monter det på min da? :) har motoren på ein palle :)

boost

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ca.15 for manifold, turbo og downpipe.

masse slanger rør osv ja, må ikke gjøre noe med stemplene hvis du ikke skal kjøre så mye trykk, kan også bruke en kobber pakning da. må ha motoren montert i bil for å tilpasse rør osv. (noe jeg gruer meg litt til) sikkert masse jobb. Skal ha bilen ferdig i feb-mars. Du kan få ett kitt med ferdige rør til rundt 20-25 tusen med alt (bolt on) men det blir ikke før til sommeren det kan kjøpes.

Kan skaffe en manifold til deg for 5000 helt ny med ekstern wastegate.

Lenke til kommentar
Del på andre sider