Gå til innhold

Jajajaaa dønn ja :) da ble det en helt annen bil

Ranger emnet

mavoma

Anbefalte innlegg

• Svar 36
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Var å snakket med wheelie i Trondheim i dag, de sa att jeg må lakere opp skjermen hvis jeg skal valse, for jeg må valse så mye :S veldig surt menn... jeg får se om jeg får råd til sommernen :D

Bmw 325 turbo e36, 3toms eksos konfilter ic, dump bensintrykksregulartor, oz ceres felger, m3 fanger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by mavoma

Var å snakket med wheelie i Trondheim i dag, de sa att jeg må lakere opp skjermen hvis jeg skal valse, for jeg må valse så mye :S veldig surt menn... jeg får se om jeg får råd til sommernen :D

Kan vel bare lakkere skjermkanten da? Eller?

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har senket 40 fram og 20bak, skal ha på 60/40 nå tror jeg, kjører med 245 bak tror det er litt av grunnen til att jeg må valse så mye. Det blir sikkert ikke så pent hvis jeg lakkerer bare skjermkanten så jeg tar hele skjermen. vurderer å gå ned i dekkdim bak da. Hvor stor dekkdim har du bak westside?? har 215/40 fram det går bra med 60senk tror jeg. lakken sprekker hvis jeg valser så mye som jeg må, men innerskjremen passer heller ikke nårr du valser, har du gjort noe med dette westside??

Bmw 325 turbo e36, 3toms eksos konfilter ic, dump bensintrykksregulartor, oz ceres felger, m3 fanger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har senket 40 fram og 20bak, skal ha på 60/40 nå tror jeg, kjører med 245 bak tror det er litt av grunnen til att jeg må valse så mye. Det blir sikkert ikke så pent hvis jeg lakkerer bare skjermkanten så jeg tar hele skjermen. vurderer å gå ned i dekkdim bak da. Hvor stor dekkdim har du bak westside?? har 215/40 fram det går bra med 60senk tror jeg. lakken sprekker hvis jeg valser så mye som jeg må, men innerskjremen passer heller ikke nårr du valser, har du gjort noe med dette westside??

Jeg kjører med 215/40, men det subber enda... Har valset en del, men ikke nok...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...
noen som vet om det går med 9,5*19 bak og 8,5*19 foran. Dekk dim blir 235/35-19 og 255/35-19 med 40-60 senk? vet jo at man må valse men lurer på om dette lar seg gjøre i realiteten? leste på automote sine sider at dette lar seg gjøre men noen som kan bekrefte dette hvis ikke blir det 9*18 og 10*18

8,5x19 skal gå relativt greit med 235/35/19, men må valses en del med såpass med senking..

9x18 og 10x18 trur jeg blir mere valsing..

Hvem valser her i vårt område da?

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vet at automote valser men det blir jo langt for deg helt fra Narvik, ellers har jeg en kompis som har ei valse så det går jo muligens ann og prøve på det selv, er ikke så nøye for meg om lakken sprekker da jeg skal hellakkere bilen men skal undersøke litt hvor de valser. Men du vet vel ikke om noen som vil kjøpe felgene mine? 8*18 slitter litt med og bli kvitt de

Lenke til kommentar
Del på andre sider