chr1z Skrevet Januar 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2005 Fikk jo endel tips forrige gang, men tenkte bare å få virkelighetsgjort problemet litt: Fin motorlyd :D (høres ut som en tresnekke ute på sørlandskysten) http://vw-chr1z.sytes.net/vw/IM000191.MPG Aaaah..clutch inn, trille.. og hva skjer... http://vw-chr1z.sytes.net/vw/IM000193.MPG Siter 94' 306 XRdt 94' Vw Golf 1.6 SOLGT :/ 82' Vw Golf I 1,5 (godkjent og solgt gett) x86 Mazda 323 GT(vrak) x82 Volvo 244 DL(vrak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cREATURe Skrevet Januar 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2005 Får bare opp at siden ikke finnes jeg. Siter [ ] 1995 VW Golf GL [ ] 1985 VW Golf CL (delebil) [ ] 1983 VW Golf GTI [Prosjekt Tråd] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chr1z Skrevet Januar 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2005 skal fikse det.. ble visst slettet på serveren.. :( Fiksa nå :) hadde lagt ut feil video på 2'ern også så.. fin musikk forresten:D Siter 94' 306 XRdt 94' Vw Golf 1.6 SOLGT :/ 82' Vw Golf I 1,5 (godkjent og solgt gett) x86 Mazda 323 GT(vrak) x82 Volvo 244 DL(vrak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Januar 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2005 Angående motorlyd/oppførsel: Hvordan er turtallet på tomgangen? Var vanskelig å høre, men minnet meg om lyden som jeg hadde en stund da tenningen ikke var helt 100% Angående motorstopp: Har opplevd det samme selv, før skjedde det ganske ofte, men så tok rele`et til bensinpumpa godnatt og etter jeg byttet det så forsvant nesten problemet. Nå skjer det så skjelden at jeg ikke husker sist faktisk, men jeg kan ikke si sikkert hva der er som feiler. Har en mistanke om noe med tenningen en plass, men nøyaktig hva og hvor vet jeg ikke.. Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chr1z Skrevet Januar 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2005 Originally posted by B.T.i Angående motorlyd/oppførsel: Hvordan er turtallet på tomgangen? Var vanskelig å høre, men minnet meg om lyden som jeg hadde en stund da tenningen ikke var helt 100% Angående motorstopp: Har opplevd det samme selv, før skjedde det ganske ofte, men så tok rele`et til bensinpumpa godnatt og etter jeg byttet det så forsvant nesten problemet. Nå skjer det så skjelden at jeg ikke husker sist faktisk, men jeg kan ikke si sikkert hva der er som feiler. Har en mistanke om noe med tenningen en plass, men nøyaktig hva og hvor vet jeg ikke.. Tja, tomgangsturtallet er litt variabelt. Noen ganger er det helt ok sånn rundt 1000 og den går bra uten å riste etc. Mens andre ganger så synker det på tomgang og oljelampa blinker så en må gasse litt. Hehe..kan jo prøve å skifte bensinpumperelèt først da, ettersom det ikke koster all verden :) Takk for tips Siter 94' 306 XRdt 94' Vw Golf 1.6 SOLGT :/ 82' Vw Golf I 1,5 (godkjent og solgt gett) x86 Mazda 323 GT(vrak) x82 Volvo 244 DL(vrak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg