Solberg- Skrevet Februar 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2005 Både Autofil og Playx.no skriver at utgivelsesdatoen for GT4 er som sagt tidligere her, 25. februar. Så får vi håpe på det beste! :) Siter -85 Audi 90 2,2E 10v x91 Mazda 323 1,6 LX - Solgt til narkomane Vorsprung durch technik... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audifanatic Skrevet Februar 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2005 Originally posted by MeSs Må nok skuffe deg ;) Har prøvd den japanske og prolouge versjoen, er ikke sykt realistisk.. Men holder til mange timer foran tven.. IGJEN ;) MeSs Nå veit jeg ikke hvor flink du er i spillet, men hvis du sammenligner GT3, NFSU 1-2 med GT4 prologe, hvem er det mest "realistisk" kjøre egenskaper i? NFSU kan kort og godt sammenlignes med MARIOKART på nintendo64 Siter Nåværende bil: Volvo242 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zetec-escy Skrevet Februar 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2005 Originally posted by audifanatic Nå veit jeg ikke hvor flink du er i spillet, men hvis du sammenligner GT3, NFSU 1-2 med GT4 prologe, hvem er det mest "realistisk" kjøre egenskaper i? NFSU kan kort og godt sammenlignes med MARIOKART på nintendo64 helt enig med deg audifanatic..... men jeg synes fortsatt at det er morro bare det å sladde. Siter Ford vant alt.... (I likhet med alle andre merker) :D :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeSs Skrevet Februar 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2005 Originally posted by audifanatic Nå veit jeg ikke hvor flink du er i spillet, men hvis du sammenligner GT3, NFSU 1-2 med GT4 prologe, hvem er det mest "realistisk" kjøre egenskaper i? NFSU kan kort og godt sammenlignes med MARIOKART på nintendo64 Såklart!! :D har utallige timer med Gt3 på prosjektor med sim, ratt, pedaler og porshe stol :) begynner å hjelpe med 4ern og.. har ikke sagt no stygt om det.. bare at der er oppskrytt og absolutt ikke levde opp til forventningene! Men er jo ikke sony som gjorde det, var jo brukerne på diverse forum som satte sammen en liste med biler, masse gromme gamle biler.. Som virka skikkelig konge :) men greier seg med den som er der og.. Mvh Marius Siter 98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil. x - NA 1994 Mazda Miata 1.8 x - Mange BMW E28. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg